Anmäl dig till Thrive – ett nytt koncept med innehåll utformat för att hjälpa dig skapa tillväxt!

Administratörskurs SuperOffice CRM

Denna kurs riktar sig till dig som ska axla rollen som administratör/”SuperUser” av er SuperOffice-lösning. Under kursen kommer du att lära dig hur man jobbar med vanliga uppgifter för att underhålla systemet, t.ex. hantering av användare, ändringar i lösningen med nya listval och fält och hur man kan skapa nya försäljnings- och projektguider.

Datum

2020-12-08   13:30

Pris

1 950kr/deltagare

Förkunskaper

För att du ska få ut maximalt av denna kurs bör du ha medverkat på grundkursen ”Grundkurs CRM” eller har motsvarande erfarenhet. Det är viktigt att veta vad som sker i SuperOffice CRM när du som administratör genomför ändringar.

Praktisk info

Kursen pågår i 3 timmar. Du sitter vid din PC och följer kursen via Webex. Länken till kursen med information om inloggning skickas några dagar i förväg via e-post.

Agenda

  • Administration av användare och användargrupper
  • Användarrättigheter och roller 
  • Administrera listor
  • Koppla dokument och e-postmallar
  • Lägga till webbpanel
  • Sälj- och projektguider
  • Skapa egendefinierade fält
  • Systemval och inställningar

Anmäl dig här>>