Administratörskurs SuperOffice CRM
Denna kurs riktar sig till dig som ska axla rollen som administratör/superuser av er SuperOffice-lösning. Under kursen kommer du att lära dig hur man jobbar med vanliga uppgifter för att underhålla systemet, t.ex. hantering av användare, ändringar i lösningen med nya listval och fält och hur man kan skapa nya försäljnings- och projektguider.
Datum
2021-06-02 13:30
Pris
1 950kr/deltagare
Förkunskaper
För att du ska få ut maximalt av denna kurs bör du ha medverkat på grundkursen ”Grundkurs CRM” eller har motsvarande erfarenhet. Det är viktigt att veta vad som sker i SuperOffice CRM när du som administratör genomför ändringar.
Praktisk info
Kursen pågår i 3 timmar. Du sitter vid din PC och följer kursen via Webex. Länken till kursen med information om inloggning skickas några dagar i förväg via e-post.
Agenda
- Administration av användare och användargrupper
- Användarrättigheter och roller
- Administrera listor
- Koppla dokument och e-postmallar
- Lägga till webbpanel
- Sälj- och projektguider
- Skapa egendefinierade fält
- Systemval och inställningar