Anmäl dig till Thrive - en serie av innehåll skapat för att hjälpa dig att omvandla dina relationer till intäkter. 

Administratörskurs SuperOffice CRM

Att kunna göra nödvändiga förändringar i CRM-lösningen är en viktig del av arbetet för att lyckas med CRM. I den här kursen kommer du att få fördjupa dig kring vanliga uppgifter för att uppdatera och underhålla systemet. Vi kommer bland annat att gå igenom konfiguration, användarhantering, uppdatering av listor och fält, samt hur du kan skapa nya försäljnings- och projektguider. Att förstå lösningens möjligheter och att regelbundet kunna underhålla SuperOffice CRM kommer att säkerställa bättre användarnytta och datakvalitet.

Datum

2021-10-21   13:30

Pris

1 990 kr/deltagare. Faktureras i efterskott. Avbokning behöver ske 5 dagar innan kurstillfället annars utgår full avgift. Det går självklart jättebra att överlåta platsen till en kollega.

Målgrupp

Kursen riktar sig till dig som är eller ska axla rollen som administratör eller superuser. Passar även för gruppledare och chefer som vill utveckla CRM-arbetet inom den egna organisationen.

Praktisk info

Detta är en digital kurs som pågår i 3 timmar. Du sitter vid din egen PC och följer kursen via Webex. Kursen genomförs på svenska och i vår senaste Online-version av SuperOffice. Länken till kursen med information om inloggning skickas senast dagen före via e-post.

Agenda/Kursinnehåll

  • Anpassning av er SuperOffice-lösning för maximerad affärsnytta
  • Administration av användare och användargrupper
  • Användarrättigheter och roller 
  • Administrera listor
  • Koppla dokument och e-postmallar
  • Sälj- och projektguider
  • Skapa egendefinierade fält
  • Konfigurerbara skärmvyer - Nyhet i SuperOffice 10
  • Systemval och inställningar
  • Aktivera och hantera funktionalitet för GDPR

    Anmälan till kursen >>