
SUPEROFFICES INSPIRATIONSHÖRNA AVSNITT 5
- med Stefan och Jacob
Datum
2021-03-05 09:00
Pris
Gratis
Målgrupp
För alla kunder som vill ta del av våra och våra kunders erfarenheter kring specifika ämnen/frågeställningar relaterat till CRM i stort och SuperOffice.
Praktisk information
Eventet pågår i ca 30 minuter. Du följer sändningen via din dator. Länken med information om inloggning skickas några dagar i förväg via e-post.
SUPEROFFICES INSPIRATIONSHÖRNA
Avsnitt 5: Kundresan
I avsnitt fem kommer vi att prata om det högintressanta ämnet kundresan som går hand i hand med CRM:et – att alltid sätta kunden i fokus.
Kundresan handlar om totalupplevelsen som en kund har med ditt företag från A till Ö genom hela kundens livscykel med företaget. Den omfattar alla interaktioner som kunden har på tvären av alla kanaler, enheter och kontaktpunkter. Enkelt beskrivet kan kundresan delas in i tre olika delar ”innan en potentiell kund köper av dig”, ”när den potentiella kunden beslutar sig för att köpa av dig” samt ”efterköpsaktiviteter för att skapa lojalitet”. Vi kommer dyka ner i dessa tre olika delar med tonvikt på del 2 och 3 för att visa på hur SuperOffice kan hjälpa er att skapa den upplevelse som ni önskar ge era kunder.
Har du någon specifik frågeställning som du vill att vi tar upp kopplat till ovan ämne, så mejla gärna in den till jacob.jonsson@superoffice.se.
Anmäl dig här

Om SuperOffices Inspirationshörna
I SuperOffices Inspirationshörna sprider vårt härliga Customer Experienceteam erfarenheter, besvarar frågor och ger inspiration kring hur du kan få ut än mer värde av SuperOffice. Stefan och Jacob diskuterar olika ämnen som vi vet är viktiga för dig som kund.
Vi lyssnar och tar till oss av alla inspel vi får och du kommer ha stor möjlighet att påverka vilka ämnen och frågeställningar vi tar upp i kommande program. Inspirationshörnan blir ett återkommande evenemang första fredagen varje månad.
Se avsnitt 1 av Inspirationshörnan
Se avsnitt 2 av Inspirationshörnan
Boka redan nu in de kommande inspirationshörnorna i din kalender.
Fredag 9 april klockan 9:00 – Ämne: Service
Fredag 7 maj klockan 9:00 – Ämne: Ej bokat
Vi vill gärna höra vilka önskemål du har på ämnen som vi bör prata om. Mejla dina förslag till jacob.jonsson@superoffice.se.
Vi håller tummarna att vi får många härliga inspel!