Vi vill hjälpa dig att ta hand om dina kunder under COVID-19.

Uppdatering kring COVID-19

Läs mer om vårt kundservice-paket

Kundutvecklare/CX, Göteborg

16-jan-jobbannons-cx.pngSuperOffice är en av Europas ledande leverantörer av CRM-lösningar och erbjuder ett av marknadens mest användarvänliga och uppskattade CRM-system. Nu söker vi en Kundutvecklare/CX (Customer Xperience) till vår växande säljorganisation.

Du kommer att ansvara för att bearbeta och utveckla våra befintliga kunder. Målet är att våra kunder ska kunna realisera största möjliga nytta från sin investering i SuperOffice CRM och att användargraden ska vara hög. I ditt uppdrag ingår förutom att vara ute och träffa kunderna i personliga möten också att hålla seminarier ochwebinarier. Ett annat mål är att skapa möjligheter för merförsäljning av tilläggsprodukter och tjänster. För att klara av detta uppdrag krävs det att du vågar utmana våra kunder, har ett högt eget driv och är starkt kundorienterad. Du mäts på churn (bortfall av kunder) samt säljgruppens försäljningsresultat och du har ett nära samarbete med både försäljnings- samt konsult/supportavdelningen. Tjänsten är baserad på vårt kontor i centrala Göteborg.

Hos oss på SuperOffice har du chansen att få representera ett starkt varumärke och hjälpa andra sälj- och kundserviceorganisationer att nå sina mål genom vår prisbelönta CRM-lösning. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö och en spännande roll i ett ungt och framgångsrikt säljteam. Ta chansen och bli en av oss!  

Vi erbjuder:

  • Ett självständigt och omväxlande arbete
  • Stor frihet att påverka din egen arbetsdag och framgång
  • Möjlighet att arbeta med en marknadsledande produkt
  • Arbeta i en säljande roll utan det direkta budgetansvaret

Kvalifikationer och egenskaper:

För att lyckas i rollen ser vi att du har några års erfarenhet från B2B-försäljning eller kundutveckling och har du arbetat med CRM-mjukvara alternativt ERP-system ser vi det som meriterande. Du är positiv, ärlig och professionell med glimten i ögat. Högre utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller motsvarande kandidatexamen är meriterande, men inte nödvändigt. Du vågar vara annorlunda och har mod och förmåga att leverera mer än vad kunden förväntar sig.

  • Du är självgående, initiativrik och trivs i ett högt tempo
  • Du är målmedveten, energisk och kundorienterad
  • Du är en lagspelare och trivs samtidigt med att arbeta i en fri och självständig roll
  • Du är lyhörd, engagerad och kreativ och har ett stort eget driv
  • Du är intresserad att arbeta inom CRM i allmänhet och försäljning i synnerhet

Vill du vara med på vår fortsatta resa och utveckling – tveka inte och ansök redan idag.

Skicka din ansökan till vår Försäljningschef, Jan Gustavsson, jan.gustavsson@superoffice.se. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jan på 0709-633730.

Ansök