7 tips för att skapa en bra strategi för kundupplevelser

Läs mer

Välkommen till årets höjdpunkt - Privilegekonferensen 2016

Vi bjuder på intressanta föreläsningar, spännande nyheter, inspiration och erfarenhetsutbyte med fokus på CRM. I år delar tre av våra kunder med sig av sina spännande erfarenheter med fokus på hur du får stenkoll på hela säljprocessen från lead till avslutad affär. Hur du får nöjdare kunder med en sofistikerad kundservicelösning samt vilka effekter och fördelar det är med en SuperOffice-lösning i molnet. Därutöver kommer vi presentera årets nyhet – SuperOffice 8. Vår externa talare kommer berätta om trender och fakta kring framtidens försäljning och sist men inte minst ger vi utrymme för både erfarenhetsutbyte och nätverkande. Vi har nöjet att välkomna dig till en härlig konferenslokal med ”en hemma hos känsla” mitt i centrala Stockholm. Vi rundar av dagen med fortsatt mingel och en god middag tillsammans.

Program

09:30
 
Registrering och kaffe 
     
 10:00
 
 Välkomna till Privilege 2016
     Johan Linder, VD på SuperOffice
     
 10:15
 
 SuperOffice 8 och vägen framåt
     Gisle Jentoft, Koncernchef på SuperOffice
     Guttorm Nielsen, Produktutvecklingschef på SuperOffice
     
 11:00
 
”Resan till molnet” – motivation och erfarenheter
    Erlend Sogn, CEO, Visma Software Norge – Visma gör företag mer effektiva genom att integrera och automatisera administrations- och affärsprocesser.
    Vad var det som gjorde att Visma tog klivet att gå över till SuperOffice i molnet? Erlend kommer att berätta om hur de på 4 månader lyckades med att få till en moln-lösning som täckte deras speciella integrationsbehov till ERP, Google och andra administrativa sytem. Vilka nyttor och vilka utmaningar de har upplevt under sin resa att få med sig 140 användare på spåret samt vilken effekt lösningen har fått på de ca 25 000 kundsupportärenden som företaget hanterar.
     
 11:30
 
Lunch & möjlighet att besöka våra produktdemostationer
     
 12:45
 
Framtidens försäljning – vad säger trender och fakta?
    Henrik Larsson-Broman, forskare och grundare av ProSales Institute - Nordens ledande forskningsföretag inom sales excellence.
    Mer har hänt inom B2B-försäljning de senaste 5 åren än vad som hänt på 30 år. Hur ska vi tänka? Hur ska vi göra? Vad säger fakta, vad säger studier och vilka tydliga trender finns? Hur har tekniken förändrat vårt sätt att köpa? Hur byggs nästa generations säljorganisation? Vilka är de två mest dominerande trenderna inom försäljning? Hur kan försäljningen automatiseras och hur ska marknad och sälj anpassa sig för att lyckas? Hur kan ny teknik göra dig mer konkurrenskraftig? Henrik kommer dela med sig av sin gedigna erfarenhet inom området och du kommer garanterat att få några ”aha-upplevelser” med dig hem.
     
 13:45
 
Nöjdare kunder med en gemensam kundservicelösning       
    Mikael Åberg, Supportchef, IST Sverige – Företaget som har 30 års erfarenhet av att leverera IT-lösningar till skolor och förskolor i Norden.
    2015 beslutades att SuperOffice Service och Sales & Marketing skulle bli den gemensamma lösningen för alla nordiska IST-bolag. Mikael kommer att berätta om hur de gått tillväga för att få en gemensam systemlösning för den nordiska kundtjänstorganisationen. Hur de har valt att ta emot sina förfrågningar från kunderna. Vilken betydelse kundcentret har för dialogen med kunden. Hur de på ett enkelt och sofistikerat sätt kan söka och filtrera på ärenden samt hur kunden själv kan välja vilken information de önskar prenumerera på från IST.
     
 14:15
 
Fikapaus & möjlighet att besöka våra produktdemostationer
     
 15:00
 
Alla beslut fattas baserat på fakta och analys med fokus på att förenkla säljarnas vardag
    Nicklas Skogsberg, Manager Sharp Nordic CRM, Sharp Business Systems Sverige – Ett av nordens ledande företag av innovativa högteknologiska B2B-lösningar.
    Sharp är företaget som utvecklar och förfinar sin SuperOffice-lösning i ett tempo som går att likna vid ett lopp på en racerbana. Hör Niklas berätta om hur de på 3 år har skapat en stark försäljningskultur på nordisk nivå där SuperOffice är säljarnas viktigaste instrument. Där tydliga processer, anpassade dashboards, flitigt användande av Pocket CRM och egenutvecklade lösningar till SuperOffice gör att de alltid har stenkoll på hela kedjan från lead till avslutad affär.
     
 15:30
 
Inspiration & Erfarenhetsutbyte
    Att lära av andra är en guldgruva till kunskap, inspiration, tips och råd. I mindre grupper utbyter vi erfarenheter med fokus på hur SuperOffice kan användas på bästa möjliga sätt. Dela med dig och ta del av hur andra arbetar med SuperOffice på ett smart sätt. Du har möjligheten att välja ett av nedan fyra fokusområden:
   
  • Försäljning
  • eMarknadsföring
  • Kundservice/Ärendehantering
  • Hur du maximerar värdet (ROI) av CRM-systemet
     
 17:30
 
Drink, middag & mingel
    Vi fortsätter att mingla och knyta nya kontakter samtidigt som vi avnjuter en smakfull middag i Lundqvist & Lindqvists härliga miljö.
     

ANMÄLAN


Boka din plats* senast den 7 april.

DATUM
21 april

TID
9:30 Registrering
10:00-17:30 Dagens välfylda program
17:30-22:00 Mingel och middag

PLATS
Lundqvist & Lindqvist, Klara Strand ligger 4 minuters gångväg från Cityterminalen/Centralstationen. Gå mot Klarabergsgatan i riktning mot Kungsholmen. Mitt emot Waterfront Building ser du byggnaden Klara Strand, Klarabergsviadukten 90.

FÖRSLAG PÅ HOTELL
För er som kommer långväga och önskar övernattning har vi ordnat med lite rabatt på Radisson Blu Waterfront Hotel, Stockholm som ligger mitt emot konferenslokalen. Du bokar själv via https://www.radissonblu.com/sv/waterfronthotel-stockholm. Klicka på "Boka nu" upp till höger på sidan.”Välj prisklass” och ”Promotional Code”. Här skriver du in koden: LUNLIN. Du får då 10% rabatt på dagsaktuellt pris samt att du bjuds på frukosten.

Tips är att vara ute i god tid med bokningen!

AVGIFT
Naturligtvis är det kostnadsfritt, men vid förhinder 3 dagar innan evenemanget debiterar vi 2 000 kr per anmäld deltagare.

Fyll i dina uppgifter

 

 

Varmt välkommen önskar vännerna på SuperOffice!