Anmäl dig till Thrive - en serie av innehåll skapat för att hjälpa dig att omvandla dina relationer till intäkter. 

EN PLATTFORM FÖR ATT ÖKA INTÄKTERNA

Alla företag vill öka sina intäkter. Då behöver du bygga långvariga relationer som skapar värde. SuperOffice CRM är en heltäckande plattform som kopplar samman försäljning, marknadsföring och kundservice och hjälper dig att arbeta smartare, skapa starkare band och uppnå mer.

 

BYGG DIN VERKSAMHET RUNT MÄNNISKOR

SuperOffice CRM ger dig den plattform du behöver för att överbrygga klyftan mellan kunddata och intäkter. CRM-lösningen hjälper dig också att interagera effektivare med kunderna genom att sätta dem i centrum, och att få ut mer av din tid, dina data och resurser.

ALLT DU BEHÖVER I EN PLATTFORM

Använder ni olika verktyg för sälj, marknadsföring och kundtjänst? Det är dags för en smidigare lösning. En databas, hundratals applikationer - det är SuperOffice CRM!

EN PLATTFORM FÖR ATT BYGGA LÅNGSIKTIGA RELATIONER

  • Icon

    Delad vy

    SuperOffice CRM ger alla i din organisation en 360-gradersvy över alla pågående eller planerade aktiviteter och kommunikation relaterad till varje enskild kund, Då blir samarbetet mellan olika team mycket enklare.

  • Icon

    Ett flexibelt system

    Beroende på dina aktuella eller förväntade behov kan du välja att använda en eller flera av produkterna Sales, Marketing och Service. Med SuperOffice CRM har du flexibilitet att utöka lösningen i takt med att företaget växer.

  • Icon

    Processtöd

    SuperOffice CRM stödjer alla viktiga försäljnings-, marknads- och kundserviceprocesser. Det gör att du kan optimera dem så att de matchar dina kunders unika resa för just ditt varumärke.

  • Icon

    Inbyggd intelligens & analys

    SuperOffice CRM är utrustad med AI-funktionalitet som hjälper dina team att åstadkomma mer med sina kunddata genom att agera snabbare, kommunicera bättre och uppnå större genomslagskraft.

  • Icon

    Center för kundengagemang

    I SuperOffice CRM ingår en Customer Engagement Platform (CEP) som innehåller verktyg för att bygga olika självbetjäningsalternativ för dina kunder. Då kan du erbjuda service dygnet runt.

  • Icon

    Personlig produktivitet

    Med SuperOffice CRM får alla med kundkontakt tillgång till effektiva arbetsverktyg. Spara tid på repetitiva och dagliga uppgifter, öka produktiviteten och samarbetet mellan kollegor, genom att enkelt dela dokument, kalendrar, e-postmeddelanden, projekt och mycket mer.

VARJE RELATION ÄR EN MÖJLIGHET

Vill du lära dig hur du förvandlar en kundrelation till en affärsmöjlighet med SuperOffice CRM?

ÖVER 30 ÅRS CRM-EXPERTIS

SuperOffice har ägnat över tre decennier åt att hjälpa europeiska företag att växa och blomstra. Det är därför våra kunder ger oss höga betyg:

 collage av prismärken

Förvandla relationer till intäkter idag med SuperOffice CRM

 Illustration av SuperOffice KPI-dashboard

Vill du ta del av kunskaperna vi har samlat på oss under de 30 år vi hjälpt företag att skapa tillväxt?

Anmäl dig till Thrive with SuperOffice och få anpassat innehåll till din inkorg som kan hjälpa dig att omvandla dina relationer till intäkter. 

illustration av SuperOffice-maskot Hugo