Samlar Europas ledande experter för att forma framtidens kundupplevelse i tider av förändring.
Stockholm, Sverige - SuperOffice meddelar lanseringen av sitt flaggskeppsevent CHANGE 2025 under temat “Innovation möter relation - En värld i förändring.” Turnén samlar några av Europas mest inflytelserika företagsledare, CRM-experter och digitala innovatörer för att utforska hur organisationer kan blomstra i en tid av snabb förändring och hitta rätt balans mellan teknologisk innovation och mänsklig kontakt.
CHANGE 2025 arrangeras i Oslo, Stockholm, Köpenhamn och Utrecht och innehåller ett enastående program av keynote-talare. Eventet i Stockholm gästas av bland andra Anna Rosling Rönnlund, medgrundare till Gapminder och medförfattare till Factfulness, Azra Osmancevic, VD CoStudios och John Airaksinen, entreprenör och AI innovatör. Tillsammans delar de nya insikter om några av de mest aktuella utmaningarna för företag idag:
- AI och kundupplevelse – hur organisationer kan utnyttja ny teknologi för att skapa värde för företag, människor och samhälle
- Digital transformation med mänsklig touch – anpassning till nya affärsmodeller, ledarskap och att möta kundernas förväntningar
- Riggat för framtiden – strategier för tillväxt i en konkurrensutsatt marknad
”CHANGE handlar om att erbjuda praktiska insikter, verklig inspiration och en vision för hur man kan växa i utmanande tider”, säger Lars Engbork, VD på SuperOffice CRM. ”Med den nivå av talare vi samlar till årets turné är vi väldigt stolta över att skapa en arena som sätter agendan för AI, CRM och kundupplevelse i Europa.”
Sedan starten 2023 har CHANGE-turnén blivit ett ledande forum för chefer, försäljningsledare, marknadsförare och kommersiella ledare att engagera sig, få nya perspektiv och omvärdera hur de skapar värde för sina kunder. Årets program lovar inte bara banbrytande perspektiv, utan också konkreta råd för att omsätta idéer i handling.
Mer information om eventet i Stockholm: https://www.superoffice.se/change/
Höjdpunkter från eventet:
- Några av Sveriges främsta talare på scen
- Expertsessioner om AI, kundupplevelse och digital transformation
- Möjligheter till nätverkande med branschkollegor och innovatörer
Turnéstopp:
18 september – Oslo
23 september – Köpenhamn
2 oktober – Stockholm, Posthuset Vasagatan 28
9 Oktober – Utrecht
Om SuperOffice
SuperOffice är en ledande plattform för kundrelationshantering (CRM) för små och medelstora företag i hela Europa. Företaget grundades i Oslo, Norge 1990, där huvudkontoret fortfarande finns kvar. Som Software as a Service (SaaS)-bolag erbjuder SuperOffice skalbara och modulära lösningar som hjälper företag att hantera alla kundkontakter inom försäljning, marknadsföring och service. SuperOffice har kontor i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederländerna och Schweiz, samt ett kundsupportcenter i Litauen, och arbetar med ett starkt partnernätverk i hela Europa och Nordamerika. Idag har företaget nästan 300 anställda. För mer information, besök https://www.superoffice.se
För mer information, intervjuer eller deltagande i eventet vänligen kontakta:
Country Director Mathias Sognefors
Telefon: 073-327 58 73
E-post: mathias.sognefors@superoffice.com
Field Marketing Manager Heidi Peltonen
Telefon: 073 963 38 52
E-post: heidi.peltonen@superoffice.com