Förbättra tjänsteleveransen och knyt an till medborgarna

SuperOffice CRM möjliggör bättre kontakt mellan myndigheter och medborgare. Hantera, förenkla och automatisera myndighetens interaktioner för att ge alla en bättre kundupplevelse.

SuperOffice CRM för offentlig sektor

  • Icon

    Medborgaröversikt

    Ge offentligt anställda full överblick över kommunikationen med medborgarna och tillgång till all viktig information på ett ställe. Med ett enda klick kan ni se historiska, aktuella och avslutade förfrågningar.

  • Icon

    Bättre insyn i förfrågningar

    Förfrågningar kommer in via olika kanaler. Få bättre kontroll på inkommande ärenden så att du kan hantera dem effektivare. Strukturera, kategorisera och prioritera alla inkommande förfrågningar baserat på avdelning, team eller typ av medborgare.

  • Icon

    Medborgarportal och support dygnet runt

    Minska väntetiden genom att erbjuda en helhetslösning där medborgarna kan ställa frågor, få svar omedelbart och följa upp hur deras ärenden fortskrider.

  • Icon

    Integrationer

    Integrera olika system för att automatisera arbetsflöden, förenkla utfärdanden av tillstånd och eliminera manuellt pappersarbete.

  • Icon

    Nyckeltal och KPI:er

    Få en snabb visuell översikt över hur väl din myndighet behandlar och hanterar medborgarärenden för att förbättra servicenivån. Visa antalet påbörjade och avslutade ärenden samt svars- och hanteringstider i visuella dashboards.

  • Icon

    Ansökningar

    Anpassa och förbättra dina befintliga registrerings-, tillstånds- och ansökningsprocesser. Oavsett vilken kanal som används – e-post, webbformulär eller kundportal – kommer SuperOffice CRM att fördela arbetsbelastningen jämnt mellan de medarbetare som ansvarar för dina inkommande ärenden.

Få en gratis demo

I genomsnitt upplever SuperOffice kunder en försäljningsökning på 16% per år. Prova SuperOffice CRM idag och se hur du kan öka er försäljning.

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
  • Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
  • Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

Få en demo av SuperOffice

Köpguide för CRM

Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.