Flera kollegor arbetar i ett öppet kontorslandskap

Förbättra tjänsteleveransen och knyt an till medborgarna

SuperOffice CRM möjliggör bättre kontakt mellan myndigheter och medborgare. Hantera, förenkla och automatisera myndighetens interaktioner för att ge alla en bättre kundupplevelse.

baettre-goeteborg2x
yrgo-hoegre-yrkesutbildning-goeteborg-0
immigration-to-norway---udi-0
ks_sort
giek_sort_vertikal_eng2x

SuperOffice CRM för offentlig sektor

  • Icon

    Medborgaröversikt

    Ge offentligt anställda överblick över relevant kommunikation med medborgarna och tillgång till viktig information på ett ställe. Med ett enda klick kan ni se historiska, aktuella och avslutade förfrågningar.

  • Icon

    Bättre insyn i förfrågningar

    Förfrågningar kommer in via olika kanaler. Få bättre kontroll på inkommande ärenden så att du kan hantera dem effektivare. Strukturera, kategorisera och prioritera alla inkommande förfrågningar baserat på avdelning, team eller typ av medborgare.

  • Icon

    Medborgarportal och support dygnet runt

    Minska väntetiden genom att erbjuda en helhetslösning där medborgarna kan ställa frågor, få svar omedelbart och följa upp hur deras ärenden fortskrider.

  • Icon

    Integrationer

    Integrera olika system för att automatisera arbetsflöden, förenkla utfärdanden av tillstånd och eliminera manuellt pappersarbete.

  • Icon

    Nyckeltal och KPI:er

    Få en snabb visuell översikt över hur väl din myndighet behandlar och hanterar medborgarärenden för att förbättra servicenivån. Visa antalet påbörjade och avslutade ärenden samt svars- och hanteringstider i visuella dashboards.

  • Icon

    Ansökningar

    Anpassa och förbättra dina befintliga registrerings-, tillstånds- och ansökningsprocesser. Oavsett vilken kanal som används – e-post, webbformulär eller kundportal – kommer SuperOffice CRM att fördela arbetsbelastningen jämnt mellan de medarbetare som ansvarar för dina inkommande ärenden.

Få en gratis demo

CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.

Det behövs tydlig definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
  • Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
  • Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

För bästa möjliga utbyte av systemet rekommenderar vi SuperOffice CRM till företag med en potential på 5 användare eller fler. Vänligen fyll i formuläret, så kontaktar vi dig.

Köpguide för CRM

Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.