Tre personer tittar på en ritning på en surfplatta

Heltäckande lösning för fastighetsbranchen med SuperOffice CRM

En central databas över hyresgäster, hyresobjekt, avtal och fastigheter. SuperOffice CRM hjälper dig att kommunicera med kunder och potentiella kunder, förenklar ärendehantering och fastighetsskötsel från ett och samma system

sbc_bw_logo-new
hsb2x
group-842
group-837
group-833

SuperOffice CRM för fastighetsbranschen

  • Icon

    Kund- och fastighetsöversikt

    En heltäckande och transparent översikt över viktig information och korrespondens relaterad till kunder, uthyrare, fastigheter och projekt på ett och samma ställe.

  • Icon

    Avtal och kontrakt

    Lagra alla dina avtal direkt i SuperOffice med digitala signaturer. Effektivisera säljprocessen och förkorta beslutstiden. Genom att ha 100 % kontroll över alla ramavtal kan du arbeta mer proaktivt med kunderna innan avtalen löper ut.

  • Icon

    Avtalshantering och underhåll

    Du behöver ett system som hjälper dig att hantera frågor om avtal, uthyrare, restpunktlistor med mera. Strukturera, kategorisera och automatisera inkommande förfrågningar baserat på ärendetyp, kund eller fastighet för enkel hantering.

  • Icon

    ERP-integration

    Erbjud en förbättrad kundupplevelse genom att alla på företaget kan få tillgång till relevant finansiell information om kunderna. SuperOffice CRM kan integreras med alla större ERP-system.

  • Icon

    Nyckeltal och KPI:er

    Få tillgång till nyckeltal och KPI:er från alla affärsenheter inom företaget för att kunna fatta bättre beslut. Kombinera rapporter från olika system (ERP, CRM) för att ge ledningen en fullständig översikt över viktiga affärstrender, försäljningsmöjligheter och intäktsutveckling.

  • Icon

    Kommunikation

    Håll hyresgäster, uthyrare och kunder uppdaterade med frekventa, riktade e-postkampanjer. Segmentera efter fastighetstyp, storlek, geografi med mera.

Få en gratis demo

CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.

Det behövs tydlig definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
  • Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
  • Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

För bästa möjliga utbyte av systemet rekommenderar vi SuperOffice CRM till företag med en potential på 5 användare eller fler. Vänligen fyll i formuläret, så kontaktar vi dig.

Köpguide för CRM

Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.