2018 Kundservice benchmarkrapport

Läs mer

Våra SuperOffice-experter är tillsammans med vårt nätverk av kompetenta partner redo att hjälpa dig att få bästa möjliga upplevelse och resultat av din SuperOffice-lösning.

Utöver en djup CRM och SuperOffice-kompetens erbjuder våra partner också kompletterande och värdeskapande produkter och tjänster till dig som kund. Det kan vara rådgivning, specifika branschlösningar, tilläggsmoduler, skräddarsydda eller standard app:ar för att nämna några.

Oavsett om du behöver hjälp med införandet, att optimera era arbetsprocesser, migrera data, utbildning eller hjälp med integrationer till andra system har vi en partner som kan hjälpa dig.

  • Amesto Solutions

    Amesto Solutions är idag SuperOffice största återförsäljare och implementationspartner i Sverige. De är specialiserade inom områdena CRM och ERP samt utvecklar egna programvaror inom inköp, logistik och produktion. I tillägg utvecklar de även lösningar för dokumenthantering och integration av målgruppsdata mot SuperOffice. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö

  • i-Centrum

    i-Centrum är ett företag som arbetar uteslutande med att sälja, implementera och utveckla lösningar och applikationer till SuperOffice CRM oavsett om du har en online eller onsite-lösning. I sin produktportfölj har de bland annat en eventmodul, integration till Click och GetAccept, en sofistikerad koppling till Dun&Bradstreet samt en modul för sökning och filtrering av ärenden. De erbjuder också en gratis app som gör det möjligt att följa geodata i din SuperOffice-lösning. De har kontor i Stockholm och Göteborg.

  • Simplify IT

    Simplify IT förenklar processen vid införande av SuperOffice CRM. Företagets kärnkompetens är att anpassa och integrera hela kundens verksamhet till en CRM-lösning som ger praktisk affärsnytta. Utöver djup kompetens på hela SuperOffice produktportfölj är de certiferade på flertalet tredjepartsmoduler.

  • DB-Manager - Finland

    DB-Manager Oy är vår samarbetspartner i Finland.

  • Adwiza

    Adwiza är specialiserade på tilläggsmoduler och lösningar som anpassas till SuperOffice CRM och kundens individuella behov. Deras standardmoduler gör det möjligt att integrera SuperOffice CRM med andra system, där ibland en rad olika affärssystem (ERP), telefonsystem och olika onlinetjänster. Adwiza har ett internationellt nätverk av partners som levererar och säljer deras produkter.

  • All-CRM

    All-CRM levererar skräddarsydda SuperOffice CRM-lösnigar. Deras app EmailPreview visar innehållet i ett e-postmeddelande, PDF, dokument eller bild direkt i minikortet i SuperOffice och LinkedIn connector är appen som förbinder dina LinkedIn-kontakter till ditt SuperOffice och importerar dina företagskontakter direkt in i ditt CRM-system.

  • Business Analyze

    Business Analyze erbjuder ett verktyg till ledare/chefer, team och individer som gör det enkelt att samla in, analysera och presentera data visuellt på ett sätt som användare kan se och använda i det dagliga arbetet.

  • ConnectMyApps

    ConnectMyApps är en molnbaserad plattform med färdiga integrationer mellan de vanligaste affärsapplikationerna som till exempel, bokföring, fakturering, CRM och e-handel. Dessa integrationer har ofta till uppgift att synkronisera data och eliminera tidsödande administration, så att du kan spara tid samt att du alltid har tillgång till uppdaterad information.

  • Ganske Enkelt

    Ganske Enkelt har stor branscherfarenhet och hjälper företag med att implementera deras CRM-strategier med SuperOffice. Därutöver utvecklar de en hel familj av applikationer som är designade för att förbättra SuperOffice-upplevelsen än mer. Detta inkluderarar appar till prospektdata och att skicka SMS direkt från SuperOffice.

  • eMarketeer

    eMarketeer levererar en ”marketing automation-lösning” som är helt integrerad med SuperOffice CRM. De erbjuder en rad verktyg som stödjer den professionella marknadsföraren vid leadsgenerering, uppföljning, spårning och kampanjhantering.

  • InfoBridge Software

    InfoBridge erbjuder synkronisering av kalender mellan SuperOffice CRM och Microsoft Exchange, Office 365, Google Enterprise eller IBM Lotus Notes. Därutöver erbjuder InfoBridge ett antal standardverktyg och moduler som tillför värde till dina CRM-processer samt att hjälpa kunder med anpassade integrationer och lösningar.

  • Visma Consulting

    Visma Consulting hjälper både offentliga och privata företag med att utveckla, modernisera och underhålla IT-lösnngar. Med deras lösning Visma Addo kan du strömlinjeforma din signeringsprocedur och spara dina signerade dokument direkt i SuperOfffice. Lösningen ger dig möjlighet att skicka dokument via e-post eller textmeddelanden och mottagaren kan signera dokumenten när som helst via valfri enhet som smartphone, surfplatta eller PC.

  • Siteshop

    Siteshop Apps tillför värde till ditt SuperOffice workflow. Apps innehåller möjligheter för att söka, lägga till eller uppdatera företag i SuperOffice, direkt från den danska Bisnode-datasen. De erbjuder en molnbaserad-integrationsservice som snabbt och säkert förbinder dina moln eller on-premise baserade datakällor till SuperOffice CRM Online.

  • Keyforce

    Keyforce erbjuder standard integrationslösningar mellan SuperOffice CRM och ERP-system, inklusive lösningar från Visma och Microsoft. Keyforce erbjuder också ett antal tilläggsmoduler som bidrar till att utvecka SuperOffice standardfunktionalitet samt stödja dina CRM-processer. Det gäller bl.a. en modul för snabba registreringar av nya kontaktuppgifter, en avancerad SMS modul och branschlösningar för grossistförsäljning och media.

  • ON IT

    ON IT är ett företag som specialiserar sig på att leverera konsulttjänster, appar och integrationer med fokus på lösningar från Visam Software. ON IT erbjuder en Visma.net Sync till SuperOffice, som ger dig möjlighet att enkelt synkronisera kunder, leverantörer och kontakter mellan Visma.net och SuperOffice. Visma.net är Vismas flaggskepp för ERP-lösningar i molnet och används av tusentals kunder varje dag.

  • SP softwarepartner

    SP softwarepartner ger SuperOffice kunder en rad olika webb-baserade add-onmoduler och appar. De har specialistkunskap inom integrationer av SuperOffice till ERP-lösningar. Därutöver har de en standard telefon-connector, SP CTI Enchcer som finns tillgänglig i vår App Store. Appen förbinder ditt telefonisystem med SuperOffice CRM Online för att du ska kunna arbeta smartare och optimera ditt workflow med dina kunder och pospekts.