7 tips för att skapa en bra strategi för kundupplevelser

Läs mer

SuperOffice CRM användarplaner

Blanda fritt för att få den perfekta kombinationen användarplaner för ditt team!

Standard CRM

För dig som har behov av grundläggande CRM

399 SEK/per anv/mån
Faktureras årligen

  • Kontakter
  • Kalender
  • E-post
  • Mobilt CRM
  • Målgrupp & Segmentering
  • Rapporter

Marketing

För marknadsföraren

499 SEK/per anv/mån
Faktureras årligen

Inkluderar alla funktioner från STANDARD CRM additional

  • Kampanjhantering
  • Spårning
  • E-postmallar

Sales

För säljaren

499 SEK/per anv/mån
Faktureras årligen

Inkluderar alla funktioner från STANDARD CRM additional

  • Prognostisering
  • Pipeline
  • Offerthantering

Service

För kundservice-medarbetaren

499 SEK/per anv/mån
Faktureras årligen

Inkluderar alla funktioner från STANDARD CRM additional

  • Ärendehantering
  • Prioritering
  • Integration till sociala medier
  • FAQ & kunskapsdatabas

Complete CRM

För dig som behöver allt

599 SEK/per anv/mån
Faktureras årligen

Inkluderar alla funktioner från STANDARD CRM additional

  • Alla funktioner ingår från MARKETING, SALES och SERVICE

Kalkylator

Hitta den perfekta lösningen

Fyll i önskat antal användare per användarplan, kostnaden beräknas direkt. Alla priser är i SEK, exklusive moms.

Standard CRM
SEK 399 per anv/mån
+
Sales
SEK 499 per anv/mån
+
Marketing
SEK 499 per anv/mån
+
Service
SEK 499 per anv/mån
+
Complete CRM
SEK 599 per anv/mån
=
Totalt antal

            Kalkylator
          0
SEK 0 Total kostnad/mån

Svar på vanliga frågor Letar du efter svar?

Om du inte hittar svaret på din fråga, ring till oss på +46 8 522 33 800 så hjälper vi dig gärna.

  • Är funktionerna från Standard CRM inkluderade i alla användarplaner?

    Ja, alla funktioner i SuperOffice Standard CRM ingår i alla användarplaner.
  • Vilken användarplan rekommenderar ni att jag väljer?

    Användarplanerna ger dig flexibiliteten att välja en eller flera planer beroende på din roll och dina behov. Är du osäker på hur mycket funktionalitet du behöver kan du till exempel alltid börja med Standard CRM och senare uppgradera till en annan plan. Är du säljare rekommenderar vi att du startar med Sales direkt. Vilken plan du väljer beror på vilken roll du har på företaget.
  • Ingår utbildning i priset?

    Utbildning ingår inte i priset. Däremot får du tillgång till vår online-funktion eLearning som ger dig en snabb överblick över de viktigaste funktionera i systemet. Du får också tillgång till fler nyttiga tips och trix via vårt kundforum ”Customer Community”. Om du är intresserad av att få en anpassad utbildning, så hjälper vi dig gärna. Vänligen kontakta oss för mer information.
  • Hur kommer jag igång?

    Ring till oss eller fyll i ett formulär så hjälper vi dig med att hitta den användarplan som passar bäst för dina behov.
  • Kan jag kombinera fler användarplaner?

    Ja absolut, du kan kombinera användarplanerna precis som du vill. Välj en eller flera olika planer.
  • Är alla användarplaner tillgängliga i molnet?

    Ja, alla användarplaner är tillgängliga i molnet. Vi kan också hjälpa dig om du inte letar efter en molnlösning. Kontakta oss så berättar vi mer.
  • Hur lång är den kostnadsfria provperioden - Free Trial?

    Den kostnadsfria perioden gäller i 30 dagar från den dagen du loggar in till SuperOffice CRM. Vi skickar ut en e-postpåminnelse 7 dagar innan provperioden upphör.
  • Får jag en faktura varje månad eller en gång om året?

    Du kan välja mellan olika faktureringsperioder: antingen varje månad, var tredje månad, var sjätte månad eller en gång om året. Priserna som anges på vår webbplats avser betalning en gång per år.
  • Hur lång är avtalstiden?

    Det inledandet avtalet löper på 12 månader. Efter de första 12 månaderna förnyas avtalet automatiskt enligt vald faktureringsperiod.
  • Kan jag lägga till eller ändra användarplan senare?

    Ja, du kan när som helst lägga till användarplaner för fler personer, reducera eller ändra antalet användarplaner genom att kontakta oss.
  • Finns det några tilläggsavgifter/dolda kostnader?

    Nej, det finns inga dolda kostnader. Priset som anges på denna webbplats är listpriset för varje enskild användarplan, inklusive webbsupport, online eLearning-verktyg och tillgång till vårt kundforum ”Customer Community”. Priserna är angivna exklusive moms.
  • Hur fungerar den kostnadsfria provperioden – Free Trial?

    När du har fyllt i och skickat in Free Trial-formuläret kommer vi att ringa till dig för att gå igenom hur du kommer igång och därefter ger vi dig tillgång till att prova SuperOffice i 30 dagar.
  • Behöver jag installera någon ytterligare mjukvara?

    Nej det behöver du inte. SuperOffice CRM Online är en molnbaserad-lösning. När du har loggat in blir du ombedd att installera en SuperOffice-plugin som heter WebTools för dokument- och e-postintegration. Det är allt!
  • Jag har fler frågor. Hur kontaktar jag er?

    Vi besvarar gärna dina frågor. Skicka ett mejl till oss på info@superoffice.se eller ring till oss på +46 8 522 33 800.
  • Är support inkluderat i priset?

    Priset inkluderar webbsupport via vårt supportcenter online.
  • Kan jag installera SuperOffice i vår egen miljö?

    Ja absolut, SuperOffice är tillgänglig både som en molntjänst och som lösning på egen server. Vänlgen kontakta oss så berättar vi mer.
  • I vilka länder är CRM Online tillgängligt?

    CRM Online är tillgängligt i Norge, Sverige, Danmark, Finland, England, Nederländerna, Tyskland och Schweiz.

Starta din 30 dagars GRATIS provperiod