HITTA DEN OPTIMALA CRM-LÖSNINGEN FÖR DIN VERKSAMHET
SuperOffice är ett molnbaserat CRM-system med funktioner som är specifikt utformade för att stödja företagets försäljnings-, marknadsförings- och serviceprocesser. Välj det du behöver för att uppnå era intäktsmål och prenumerera på en eller flera planer för medarbetarna på företaget. När du prenumererar på mer än en plan får alla användare tillgång till data och funktioner som ger dina team en 360-graders vy över kunden.
Sales
För säljaren
- Få bättre kontroll på din pipeline
- Prioritera försäljningen bättre
- Öka produktiviteten
- Identifiera nya försäljningsmöjligheter
- Gör fler avslut
Från SEK 538
Per användare/månad
Service
För kundservice-medarbetaren
- Hantera alla inkommande förfrågningar
- Bättre och snabbare respons
- Automatisera och spara tid
- Få insikter för att förbättra servicen
- Lägg till kanaler och självbetjäningsalternativ
Från SEK 430
Per användare/månad
Marketing
För marknadsföraren
- Skicka effektiv kommunikation i stor skala
- Generera fler leads
- Skapa målgruppsanpassade utskickslistor
- Följ GDPR-reglerna
- Spåra och optimera kampanjresultat
Från SEK 2.689
Per site/månad
Kombinerade planer
För att skapa den optimala lösningen för ditt företag
- Utnyttja kraften i 3-i-1-CRM-paketet
- Kombinera planerna för att skapa den optimala lösningen för din verksamhet
Kontakta oss för detaljerad prissättning.
LÅT OSS SKAPA EN PLAN TILLSAMMANS
Varje företag har unika behov. Låt oss hitta en lösning som fungerar för dina team och som passar ert sätt att arbeta på. SuperOffice CRM har flexibla alternativ och kombinationer som passar specifika behov. Lösningen passar idealt för företag med tio eller fler anställda som behöver professionella verktyg för att skapa tillväxt.

VANLIGA FRÅGOR
Ja absolut, du kan kombinera användarplanerna precis som du vill. Välj en eller flera olika planer.
Du kan välja mellan olika faktureringsperioder: antingen varje månad, var tredje månad, var sjätte månad eller en gång om året. Priserna som anges på vår webbplats avser betalning en gång per år.
Det inledandet avtalet löper på 12 månader. Efter de första 12 månaderna förnyas avtalet automatiskt enligt vald faktureringsperiod.
Ja, du kan när som helst lägga till användarplaner för fler personer, reducera eller ändra antalet användarplaner genom att kontakta oss.
Prenumerationen inkluderar online-support där dina ärenden hanteras via e-post. Vi erbjuder även Premium-support, som utöver standard-support, ger dig garanterade svarstider, högre prioritet, utökade öppettider, personliga uppföljningar efter kritiska händelser samt kvartalsvisa rapporter om svarstider. Ytterligare prenumerationsavgifter tillkommer för vår Premium-support.
Vi erbjuder många resurser som hjälper dig att komma igång med och bemästra SuperOffice CRM. Du kan få tillgång till en mängd onlineresurser via vår community-webbplats. Kontakta oss om du är intresserad av klassrumsundervisning eller privata sessioner.
SuperOffice har dotterbolag i Norge, Sverige, Danmark, Storbritannien, Benelux, Tyskland, och Schweiz.