Anmäl dig till Thrive  - ett nytt koncept med artiklar och undersökningar för att hjälpa dig att skapa tillväxt. 

SuperOffice CRM användarplaner

Alla företag har unika behov och vi vill gärna arbeta tillsammans med dig för att hitta en lösning. Eftersom SuperOffice CRM skapats för team rekommenderar vi att företag börjar med minst 10 användarlicenser. Kontakta oss om du har några frågor angående prissättning, så återkommer vi till dig inom kort.

Standard CRM

Ingår i alla användarplaner

Standard CRM ingår i alla SuperOffice-användarplaner så att du kan koppla alla försäljnings-, marknadsförings- och kundserviceaktiviteter till en enda kundprofil.
  • Kontakter
  • Kalender
  • E-post
  • Mobile CRM
  • Målgrupp & Segmentering
  • Rapporter

Marketing

För marknadsföraren

  • Kampanjhantering
  • Spårning
  • E-postmallar
+ Inkluderar alla funktioner från STANDARD CRM

SEK 524

Per användare/månad

Sales

För säljaren

  • Prognostisering
  • Pipeline
  • Offerthantering
+ Inkluderar alla funktioner från STANDARD CRM

SEK 524

Per användare/månad

Service

För kundservice-medarbetaren

  • Ärendehantering
  • Prioritering
  • FAQ & kunskapsdatabas
+ Inkluderar alla funktioner från STANDARD CRM

SEK 524

Per användare/månad

Populär

Complete CRM

För dig som behöver allt

  • Alla funktioner ingår från MARKETING, SALES och SERVICE
+ Inkluderar alla funktioner från STANDARD CRM

SEK 630

Per användare/månad

Letar du fortfarande efter svar?

Vi finns alltid här för att hjälpa till, ge feedback eller råd om dina specifika affärsbehov, ring oss på 08-522 33 800.

Letar du efter svar?

GÖR SKILLNAD

Thrive är ett helt nytt koncept från SuperOffice och vårt mål är enkelt - att hjälpa dig att skapa tillväxt. Som medlem i Thrive kommer du få tillgång till information om nya strategier, unika undersökningar och annat viktigt innehåll som du kan använda för att förbättra ditt sätt att göra affärer på.