Anmäl dig till Thrive - en serie av innehåll skapat för att hjälpa dig att omvandla dina relationer till intäkter. 

HITTA DEN OPTIMALA CRM-LÖSNINGEN FÖR DIN VERKSAMHET

SuperOffice är ett molnbaserat, professionellt CRM-system med funktioner som är specifikt utformade för att stödja företagets försäljnings-, marknadsförings- och serviceprocesser. Välj de du behöver för att uppnå era intäktsmål och prenumerera på en eller flera planer för medarbeterna på företaget. När du prenumererar på mer än en plan får alla användare tillgång till data och funktioner som ger dina team en 360-graders vy över kunden.

Sales

För säljaren

  • Få bättre kontroll på din pipeline
  • Prioritera försäljningen bättre
  • Öka produktiviteten
  • Identifiera nya försäljningsmöjligheter
  • Gör fler avslut

Från SEK 510

Per användare/månad

Service

För kundservice-medarbetaren

  • Hantera alla inkommande förfrågningar
  • Bättre och snabbare respons
  • Automatisera och spara tid
  • Få insikter för att förbättra servicen
  • Lägg till kanaler och självbetjäningsalternativ

Från SEK 408

Per användare/månad

Marketing

För marknadsföraren

  • Skicka effektiv kommunikation i stor skala
  • Generera fler leads
  • Skapa målgruppsanpassade utskickslistor
  • Följ GDPR-reglerna
  • Spåra och optimera kampanjresultat

Från SEK 2.551

Per site/månad

Kombinerade planer

För att skapa den optimala lösningen för ditt företag

  • Utnyttja kraften i 3-i-1-CRM-paketet
  • Kombinera planerna för att skapa den optimala lösningen för din verksamhet

Kontakta oss för detaljerad prissättning.

LÅT OSS SKAPA EN PLAN TILLSAMMANS

Varje företag har unika behov. Låt oss hitta en lösning som fungerar för dina team och som passar ert sätt att arbeta på. SuperOffice CRM har flexibla alternativ och kombinationer som passar specifika behov. Lösningen passar idealt för företag med tio eller fler anställda som behöver professionella verktyg för att skapa tillväxt.

VANLIGA FRÅGOR