SuperOffice CRM användarplaner
Alla företag har unika behov och vi vill gärna arbeta tillsammans med dig för att hitta en lösning. Eftersom SuperOffice CRM skapats för team rekommenderar vi att företag börjar med minst 10 användarlicenser. Kontakta oss om du har några frågor angående prissättning, så återkommer vi till dig inom kort.
Standard CRM
Ingår i alla användarplaner
- Kontakter
- Kalender
- E-post
- Mobile CRM
- Målgrupp & Segmentering
- Rapporter
Marketing
För marknadsföraren
- Kampanjhantering
- Spårning
- E-postmallar
SEK 524
Per användare/månad
Sales
För säljaren
- Prognostisering
- Pipeline
- Offerthantering
SEK 524
Per användare/månad
Service
För kundservice-medarbetaren
- Ärendehantering
- Prioritering
- FAQ & kunskapsdatabas
SEK 524
Per användare/månad
Complete CRM
För dig som behöver allt
- Alla funktioner ingår från MARKETING, SALES och SERVICE
SEK 630
Per användare/månad

Letar du fortfarande efter svar?
Vi finns alltid här för att hjälpa till, ge feedback eller råd om dina specifika affärsbehov, ring oss på 08-522 33 800.
Letar du efter svar?
När du implementerat ett CRM-system från SuperOffice får du tillgång till vår online-funktion eLearning som ger dig en snabb överblick över de viktigaste funktionerna i systemet. Du får också tillgång till fler nyttiga tips och tricks via vårt kundforum - Customer Community. Vi erbjuder även kurser, välkommen att kontakta oss så berättar vi mer.
Ja absolut, du kan kombinera användarplanerna precis som du vill. Välj en eller flera olika planer.
Du kan välja mellan olika faktureringsperioder: antingen varje månad, var tredje månad, var sjätte månad eller en gång om året. Priserna som anges på vår webbplats avser betalning en gång per år.
Det inledandet avtalet löper på 12 månader. Efter de första 12 månaderna förnyas avtalet automatiskt enligt vald faktureringsperiod.
Ja, du kan när som helst lägga till användarplaner för fler personer, reducera eller ändra antalet användarplaner genom att kontakta oss.
Nej det behöver du inte. SuperOffice CRM Online är en molnbaserad-lösning. När du har loggat in blir du ombedd att installera en SuperOffice-plugin som heter WebTools för dokument- och e-postintegration. Det är allt!
Priset inkluderar webbsupport via vårt supportcenter online.
CRM Online är tillgängligt i Norge, Sverige, Danmark, Finland, England, Nederländerna, Tyskland och Schweiz.
GÖR SKILLNAD
Thrive är ett helt nytt koncept från SuperOffice och vårt mål är enkelt - att hjälpa dig att skapa tillväxt. Som medlem i Thrive kommer du få tillgång till information om nya strategier, unika undersökningar och annat viktigt innehåll som du kan använda för att förbättra ditt sätt att göra affärer på.