Kvinna som kontrollerar leverans

Hantera kundens hela livscykel med SuperOffice CRM

När många företag är involverade i distributionskedjan ökar komplexiteten. SuperOffice CRM hjälper dig att organisera, digitalisera och förenkla kommunikationen mellan leverantörer, kunder och butiker.

expand-international_bw
vanderwindt-logo2x
asko_black
xxl
panasonic_bw_logo

SuperOffice CRM för detalj- och partihandel

  • Icon

    Kundöversikt

    En heltäckande och transparent översikt över prospekts, kunder och leverantörer på ett och samma ställe, inklusive all kommunikation som e-postmeddelanden, dokument, avtal, säljmöten, projekt etc.

  • Icon

    Orderhantering

    Identifiera affärsmöjligheter hos potentiella och befintliga kunder baserat på affärsbehov, produktsortiment och omsättningstillväxt. Säkerställ exakta prognoser och korrekt hantering av försäljnings- och orderprocessen genom att implementera erbjudanden och försäljningsmöjligheter i SuperOffice CRM.

  • Icon

    Riktade erbjudanden

    Skicka riktade erbjudanden och kampanjer till många olika kunder baserat på deras intressen och köphistorik. Med prenumerationshantering kan du skräddarsy marknadsföringskampanjer som passar kundens eller butikens behov.

  • Icon

    ERP-integration

    Integrera ekonomi- och affärssystem för att se vad som eventuellt är utestående innan ytterligare beställningar behandlas. Använd kreditgränser och andra rapporter i systemet för att kunna erbjuda en bättre kundupplevelse.

  • Icon

    Nyckeltal och KPI:er

    Få tillgång till nyckeltal och KPI:er från alla affärsenheter inom företaget för att kunna fatta bättre beslut. Kombinera rapporter från olika system (ERP, CRM) för att ge ledningen en fullständig översikt över försäljningsmöjligheter, nya kunder och återkommande intäkter.

  • Icon

    Leverantörshantering

    Få en fullständig översikt över kontakter med dina leverantörer: avtal, e-post, samtal, beställningar och fakturor. Samarbeta med inköps- och produktteam för att hålla reda på inkommande leveranser och betalning.

Få en gratis demo

I genomsnitt upplever SuperOffice kunder en försäljningsökning på 16% per år. Prova SuperOffice CRM idag och se hur du kan öka er försäljning.

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
  • Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
  • Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

Få en demo av SuperOffice

Köpguide för CRM

Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.