Vi älskar CRM

Vi brinner för att skapa CRM-programvara som hjälper alla medarbetare på ditt företag att bygga starka och lojala kundrelationer.

  • Vår historia

    Allt började 1989 med en idé om att skapa en programvara som skulle kunna stödja behoven hos säljaren genom att förenkla hans eller hennes vardag. Att göra ett så användarvänligt och elegant program att säljaren ville använda det, inte för att han eller hon var tvungen. Så föddes SuperOffice.

  • En deal med ett leende

    På SuperOffice är vi uppriktigt intresserade av våra kunder och de utmaningar som de ställs inför i sitt dagliga arbete. Vi är fullt och fast övertygade om att kundrelationer är viktiga och om de vårdas, utvecklas och respekteras, kommer dessa fantastiska relationer att leda till framgångar och tillväxt för företaget. Vi lever och brinner för att förbättra och stödja CRM i särklass med ett leende.

Socialt ansvar

Vi tror på att förenkla livet för andra. Ta en närmare titt på hur vi gör det för dem som är mindre lyckligt lottade med vårt “Do stuff That Matters-program”.

Uppförandekod

Företag lämnar spår efter sig och därför är vi försiktiga med vilka steg vi tar. Vi är vänliga och glada, men tar vår uppförandekod på fullaste allvar.

Våra värden

Våra värden kommer du inte hitta uppsatta på någon vägg – de finns inristade i våra hjärtan! De är en del av vår själ och det vi lever efter varje dag.