Kontorlandskap med unga människor

Effektivisera kunddialoger med SuperOffice CRM

Med SuperOffice CRM får du full överblick över all viktig information och all korrespondens under hela kundresan, från prospektering, försäljning och leverans till kundservice.

g183
infocaption
office-network2x
optosweden2x
th1ng2x

SuperOffice CRM för IT-branschen

  • Icon

    Kundöversikt

    En komplett översikt över kundinformation på ett och samma ställe – kontaktuppgifter, e-postkorrespondens, telefonsamtal, dokument, licenser, försäljning och avtal. Med ett enda klick får hela företaget en helhetsbild av kunderna.

  • Icon

    Säljledning

    Identifiera affärsmöjligheter hos potentiella och befintliga kunder baserat på affärsbehov, försäljningshistorik och omsättningstillväxt. Säkerställ exakta prognoser och korrekt hantering av försäljningsprocessen genom att implementera erbjudanden och försäljningsmöjligheter i SuperOffice CRM.

  • Icon

    ERP-integration

    Integrera SuperOffice CRM med ditt ekonomi- och affärssystem för att minimera dubbelarbete, se försäljningshistorik, orderinformation och fakturor direkt i ditt CRM. Du kan även integrera produkt- och prisinformation från ditt affärssystem för smidig offert- och orderhantering.

  • Icon

    Kampanjhantering

    Skicka riktade erbjudanden och kampanjer till många olika kunder baserat på deras intressen och köphistorik. Med prenumerationshantering kan du skräddarsy marknadsföringskampanjer som passar kundens behov.

  • Icon

    Ärendehantering

    En stor mängd kundärenden kräver ett system där du kan prioritera och besvara dem i tur och ordning. Strukturera, kategorisera och prioritera alla inkommande förfrågningar baserat på avdelning, team eller kund – och automatisera standardprocesser.

  • Icon

    Avtalshantering

    Skapa alla dina avtal direkt i SuperOffice med digitala signaturer. Effektivisera säljprocessen och förkorta beslutstiden. Genom att ha 100 % kontroll över alla ramavtal kan du arbeta mer proaktivt med kunderna innan avtalen löper ut.

Få en gratis demo

I genomsnitt upplever SuperOffice kunder en försäljningsökning på 16% per år. Prova SuperOffice CRM idag och se hur du kan öka er försäljning.

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
  • Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
  • Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

Få en demo av SuperOffice

Köpguide för CRM

Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.