Registrera dig för Thrive - vårt nyhetsbrev som har skapats för att hjälpa dig att omvandla relationer till intäkter

Vi är mer än bara CRM

Under drygt ett kvarts sekel har vi framgångsrikt gjort det vi gör allra bäst - att utveckla fantastisk CRM-programvara. Men under de senaste åren har vår ledning och medarbetare uttryckt en önskan att bry sig om något mer än bara CRM.

Engagerade i globala frågor

För oss som arbetar på SuperOffice är det naturligt att prata om globala frågor dagligen. Vi pratar om sociala, politiska, hälso- och miljöutmaningar som mänskligheten står inför. Här ville vi påverka så vi frågade våra medarbetare hur de tyckte att vi borde försöka göra skillnad.

Ett behov av att engagera oss i saker som spelar roll

Det som alltid har betytt mest för oss på SuperOffice är hur vi förenklar våra kunders liv med vår produkt. Efter ett tag bestämde vi oss också för att försöka nå andra människor som behövde vår hjälp för att förenkla även deras liv. Det är anledningen till att våra aktieägare, vår ledning och våra medarbetare kände att vi behövde samarbeta med lokala organisationer som gjorde bra saker för de som är mindre lyckligt lottade. Vi bestämde oss också för att sträcka ut en hand till ideella och partipolitiskt obundna välgörenhetsorganisationer som verkar för att underlätta livet för människor eller djur i utsatta situationer.

Resultatet är vårt CSR-program för socialt ansvar

Vi insåg att det vi kan göra är att erbjuda en lösning som förenklar saker som är viktiga. Våra CRM-lösningar hjälper organisationer att bli mer professionella, strukturerade, effektiva och i slutändan mer framgångsrika inom deras områden. Sanningen är att ideella organisationer som försöker hjälpa andra ofta har begränsade medel, men de har exakt samma behov som alla andra vinstdrivande verksamheter. De måste också automatisera och digitalisera sin verksamhet och arbeta smartare på ett övergripande plan. Det var så ”Do Stuff That Matters-programmet” föddes.

Kärnan i vårt initiativ

Programmet erbjuder organisationer med upp till 30 användare att använda vår molnlösning – SuperOffice CRM Online – gratis under 3 år. Erbjudandet inkluderar 5 dagar gratis konsultation utförd av våra mest kunniga medarbetare som hjälper organisationen att komma igång. Varje år väljer vi ut en ny organisation inom varje marknadsområde som vi arbetar med. Vårt mål är att göra en verklig skillnad genom att skapa en mer effektiv och strukturerad arbetsprocess för en ideell och partipolitiskt obunden välgörenhetsorganisation, eftersom vi på SuperOffice är stolta över att förenkla saker som spelar roll! För att ansöka, maila info@superoffice.se med organisationens namn, kontaktuppgifter och en sammanfattning av dina behov relaterade till den hjälp du behöver för att förenkla ditt dagliga arbete med ett CRM-system.

Har du frågor?

Då blir vi glada om du kontaktar oss.

Ring till oss på +46 8 522 33 800 eller skicka ett e-postmeddelande till info@superoffice.se