Vill du förbättra kundnöjdheten? Det vill vi också
SuperOffice CRM hjälper dig att öka värdet på dina kundrelationer.
KUNDSERVICEVERKTYG FÖR TILLVÄXTFÖRETAG
Att hålla kunderna nöjda och hålla sina löften är nyckeln till att få verksamheten att växa. Med SuperOffice Service kan du ge dina supportteam en panoramavy över dina kunder, minska svarstiderna och effektivisera arbetsflödena. Det hjälper dina team att ägna mer tid åt det som är viktigast; att leverera service som överträffar förväntningarna.
ÖVERTRÄFFA DINA KUNDERS FÖRVÄNTNINGAR
Extra bra service är det som kännetecknar framgångsrika företag. För att dina team ska kunna erbjuda en förstklassig kundupplevelse måste de ha rätt verktyg, bra information och följa robusta processer. SuperOffice Service är utformat för att göra det enklare för dina kunder att komma i kontakt med dig, minimera svarstiderna och se till att dina kunder alltid får rätt svar.
ARBETA SMARTARE MED SUPEROFFICE SERVICE
-
Alla förfrågningar på ett ställe
Hantera alla inkommande förfrågningar på ett ställe, så att inget faller mellan stolarna
-
Öka takten
Kategorisera, prioritera, tilldela och behandla serviceärenden snabbare
-
Automatiserade rutiner
Ställ in autosvar och andra automatiserade processer för att spara tid och förbättra kommunikationen
-
Ge snabba svar
Med vår kunskapsdatabas är det lättare att ge snabba svar på vanligt förekommande frågor
-
Bättre processer
Identifiera vilka områden dina kunder har mest utmaningar, förbättra sedan dina processer, tjänster och produkter
-
Service på språng
Svara på kundserviceärenden även när du är på språng
Se mer av SuperOffice Service
FÖRBÄTTRA KUNDSERVICEN
Vill du veta mer om kundserviceverktygen i SuperOffice CRM?
- Ett centraliserat ärendesystem
- Snabba svar är en vinnande taktik
- En snabbare väg till rätt svar
- Ta reda på hur servicen kan förbättras
- Direktkontakt via chatt
- Bättre service med AI

GEMENSAMMA FUNKTIONER
SuperOffice CRM levereras med en uppsättning funktioner som är tillgängliga för alla användare. Dessa gemensamma funktioner gör det enklare att organisera kontaktinformationen och samla alla data på ett ställe. Du kan administrera alla dina uppgifter, dokument och e-postmeddelanden och följa upp kunderna. Och viktigast av allt, bygga starka kundrelationer.
ÄR DU REDO ATT FÖRBÄTTRA DINA KUNDRELATIONER?
Låt oss visa dig hur. Vi har över 30 års erfarenhet av att hjälpa företag att optimera sina service- och supportprocesser och få ut det mesta möjliga av sin CRM-lösning.

Relaterade resurser
-
Köpguide för CRM
Det kan bli väldigt dyrt att investera i fel CRM. Få en guide som hjälper dig att hitta den optimala lösningen för ditt företag.
Ladda ner
-
Fler nöjda kunder?
Lär dig av de bästa inom kundservice. Ta del av vår Kundservice benchmark-rapport.
Ladda ner
-
Bättre kundservice?
Öka svarstiden och minska arbetsbelastningen med sju e-postmallar som förbättrar ditt företags kundservice.
Ladda ner
Vill du veta mer om hur du skapar fantastiska kundserviceupplevelser?
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få specialframtaget innehåll till din inkorg. Innehåll som hjälper dig att ge bättre kundservice och skapa bättre kundupplevelser, så du kan omvanda dina relationer till intäkter.