Anmäl dig idag för att få vårt nyhetsbrev.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev.

Vill du förbättra kundnöjdheten? Det vill vi också

SuperOffice CRM hjälper dig att öka värdet på dina kundrelationer.

KUNDSERVICEVERKTYG FÖR TILLVÄXTFÖRETAG

Att hålla kunderna nöjda och hålla sina löften är nyckeln till att få verksamheten att växa. Med SuperOffice Service kan du ge dina supportteam en panoramavy över dina kunder, minska svarstiderna och effektivisera arbetsflödena. Det hjälper dina team att ägna mer tid åt det som är viktigast; att leverera service som överträffar förväntningarna.

ÖVERTRÄFFA DINA KUNDERS FÖRVÄNTNINGAR

Extra bra service är det som kännetecknar framgångsrika företag. För att dina team ska kunna erbjuda en förstklassig kundupplevelse måste de ha rätt verktyg, bra information och följa robusta processer. SuperOffice Service är utformat för att göra det enklare för dina kunder att komma i kontakt med dig, minimera svarstiderna och se till att dina kunder alltid får rätt svar.

ARBETA SMARTARE MED SUPEROFFICE SERVICE

  • Icon

    Alla förfrågningar på ett ställe

    Hantera alla inkommande förfrågningar på ett ställe, så att inget faller mellan stolarna

  • Icon

    Öka takten

    Kategorisera, prioritera, tilldela och behandla serviceärenden snabbare

  • Icon

    Automatiserade rutiner

    Ställ in autosvar och andra automatiserade processer för att spara tid och förbättra kommunikationen

  • Icon

    Ge snabba svar

    Med vår kunskapsdatabas är det lättare att ge snabba svar på vanligt förekommande frågor

  • Icon

    Bättre processer

    Identifiera vilka områden dina kunder har mest utmaningar, förbättra sedan dina processer, tjänster och produkter

  • Icon

    Service på språng

    Svara på kundserviceärenden även när du är på språng

Se mer av SuperOffice Service

FÖRBÄTTRA KUNDSERVICEN

Vill du veta mer om kundserviceverktygen i SuperOffice CRM?

  • Ett centraliserat ärendesystem
  • Snabba svar är en vinnande taktik
  • En snabbare väg till rätt svar
  • Ta reda på hur servicen kan förbättras
  • Direktkontakt via chatt
  • Bättre service med AI

GEMENSAMMA FUNKTIONER

SuperOffice CRM levereras med en uppsättning funktioner som är tillgängliga för alla användare. Dessa gemensamma funktioner gör det enklare att organisera kontaktinformationen och samla alla data på ett ställe. Du kan administrera alla dina uppgifter, dokument och e-postmeddelanden och följa upp kunderna. Och viktigast av allt, bygga starka kundrelationer.

ÄR DU REDO ATT FÖRBÄTTRA DINA KUNDRELATIONER?

Låt oss visa dig hur. Vi har över 30 års erfarenhet av att hjälpa företag att optimera sina service- och supportprocesser och få ut det mesta möjliga av sin CRM-lösning.

Vill du veta mer om hur du skapar fantastiska kundserviceupplevelser?

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få specialframtaget innehåll till din inkorg. Innehåll som hjälper dig att ge bättre kundservice och skapa bättre kundupplevelser, så du kan omvanda dina relationer till intäkter.