Anmäl dig till Thrive - en serie av innehåll skapat för att hjälpa dig att omvandla dina relationer till intäkter. 

Vill du förbättra kundnöjdheten? Det vill vi också.

SuperOffice CRM hjälper dig att öka värdet på dina kundrelationer.

KUNDSERVICEVERKTYG FÖR TILLVÄXTFÖRETAG

Att hålla kunderna nöjda och hålla sina löften är nyckeln till att få verksamheten att växa. Med SuperOffice Service kan du ge dina supportteam en panoramavy över dina kunder, minska svarstiderna och effektivisera arbetsflödena. Det hjälper dina team att ägna mer tid åt det som är viktigast; att leverera service som överträffar förväntningarna.

ÖVERTRÄFFA DINA KUNDERS FÖRVÄNTNINGAR

Extra bra service är det som kännetecknar framgångsrika företag. För att dina team ska kunna erbjuda en förstklassig kundupplevelse måste de ha rätt verktyg, bra information och följa robusta processer. SuperOffice Service är utformat för att göra det enklare för dina kunder att komma i kontakt med dig, minimera svarstiderna och se till att dina kunder alltid får rätt svar.

ARBETA SMARTARE MED SUPEROFFICE SERVICE

  • Icon

    Alla förfrågningar på ett ställe

    Hantera alla inkommande förfrågningar på ett ställe, så att inget faller mellan stolarna

  • Icon

    Öka takten

    Kategorisera, prioritera, tilldela och behandla serviceärenden snabbare

  • Icon

    Automatiserade rutiner

    Ställ in autosvar och andra automatiserade processer för att spara tid och förbättra kommunikationen

  • Icon

    Ge snabba svar

    Med vår kunskapsdatabas är det lättare att ge snabba svar på vanligt förekommande frågor

  • Icon

    Bättre processer

    Identifiera vilka områden dina kunder har mest utmaningar, förbättra sedan dina processer, tjänster och produkter

  • Icon

    Service på språng

    Svara på kundserviceärenden även när du är på språng

EN VERKTYGSLÅDA FÖR KUNDSERVICETEAMET

Vill du veta mer om kundserviceverktygen i SuperOffice CRM?

FÖRBÄTTRA KUNDSERVICEN

HJÄLP DINA KUNDER ATT HJÄLPA SIG SJÄLVA

Kunderna förväntar sig att kunna välja mellan en rad olika servicealternativ, och självhjälp hör till de mest populära. Med SuperOffice Service kan du erbjuda flera olika självbetjäningsalternativ. Via vår plattform för kundengagemang kan dina kunder logga in och själva hitta lösningar på deras problem. Sätt kunden i förarsätet och förbättra kundnöjdheten utan att utöka teamet.

GEMENSAMMA FUNKTIONER

SuperOffice CRM levereras med en uppsättning funktioner som är tillgängliga för alla användare. Dessa gemensamma funktioner gör det enklare att organisera kontaktinformationen och samla alla data på ett ställe. Du kan administrera alla dina uppgifter, dokument och e-postmeddelanden och följa upp kunderna. Och viktigast av allt, bygga starka kundrelationer.

APPAR OCH INTEGRATIONER

Dra nytta av såväl kraftfulla standardfunktioner som flexibla inbyggda anpassningsverktyg och standardappar för att utöka din lösning. Med vårt flexibla CRMScript-verktyg kan du skapa arbetsflöden och automatiseringar som passar för just dina behov. Du kan även lägg till fält och skapa en anpassad layout som gör att SuperOffice Service passar ditt arbetssätt bättre.

Case Stories

Utan SuperOffice Service skulle vi inte överleva.

Helena Klåvus   SBC

ÄR DU REDO ATT FÖRBÄTTRA DINA KUNDRELATIONER?

Låt oss visa dig hur. Vi har över 30 års erfarenhet av att hjälpa företag att optimera sina service- och supportprocesser och få ut det mesta möjliga av sin CRM-lösning.

  • Icon

    Köpguide för CRM

    Det kan bli väldigt dyrt att investera i fel CRM. Få en guide som hjälper dig att hitta den optimala lösningen för ditt företag.

  • Icon

    Fler nöjda kunder?

    Lär dig av de bästa inom kundservice. Ta del av vår Kundservice benchmark-rapport.

  • Icon

    Bättre kundservice?

    Öka svarstiden och minska arbetsbelastningen med sju e-postmallar som förbättrar ditt företags kundservice.

Vill du veta mer om hur du skapar fantastiska kundserviceupplevelser?

Anmäl dig till Thrive with SuperOffice och få specialframtaget innehåll till din inkorg. Innehåll som hjälper dig att ge bättre kundservice och skapa bättre kundupplevelser, så du kan omvanda dina relationer till intäkter.