
Anpassa produktionsvolym till efterfrågan och säkra kundens framgång
SuperOffice CRM är utformat för tillverkande företag och erbjuder en lösning som länkar ihop försäljning, produktion, och logistik, vilket ger förutsättningar för en mer slimmad organisation. Få tillgång till, och dela information mellan sälj- , teknik- och produktionsteam. Enkel åtkomst dygnet runt.



CRM för tillverkande företag
Få en gratis demo
I genomsnitt upplever SuperOffice kunder en försäljningsökning på 16% per år. Prova SuperOffice CRM idag och se hur du kan öka er försäljning.
4 anledningar att prova SuperOffice CRM:
- Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
- Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
- Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
- Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)
Köpguide för CRM
Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.
