Ta del av hur företaget Troax, med försäljning i 40 länder har lyckats få kontroll över sin säljprocess genom att använda SuperOffice CRM

Troax kundreferens

En man inspekterar fabriksrobotar

Anpassa produktionsvolym till efterfrågan och säkra kundens framgång

SuperOffice CRM är utformat för tillverkande företag och erbjuder en lösning som länkar ihop försäljning, produktion, och logistik, vilket ger förutsättningar för en mer slimmad organisation. Få tillgång till, och dela information mellan sälj- , teknik- och produktionsteam. Enkel åtkomst dygnet runt.

colly2x
easy-laser2x
euromekanink2x
papyrus_bw
troax_bw

CRM för tillverkande företag

  • Icon

    Gemensam kontaktdatabas

    Dela information om kunder, leverantörer, forskningsinstitut, projekt, avtal, aktiviteter och försäljning på en central plats.

  • Icon

    Customer Engagement platform

    Hantera förfrågningar, serviceavtal och reklamationer i ett system och gör informationen tillgänglig online för dina medarbetare och kunder.

  • Icon

    Supply Chain management

    Hantera offerter, underleverantörer och intressenter och få fullständig överblick med verktyg för resultatbaserad företagsstyrning och affärsinformation (Business Intelligence).

  • Icon

    Projekt och anbud

    Få en komplett översikt över alla intressenter och aktiviteter per projekt och hantera dina anbud i hela organisationen.

  • Icon

    Automatisering av arbetsflöden

    Automatisera dina affärsprocesser inom marknadsföring, försäljning och kundservice. Ha alltid full kontroll över dina kunders behov.

  • Icon

    Mobilt CRM

    Få tillgång till hela CRM-databasen från alla mobila enheter, oavsett var du befinner dig.

Få en gratis demo

CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.

Det behövs tydlig definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
  • Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
  • Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

För bästa möjliga utbyte av systemet rekommenderar vi SuperOffice CRM till företag med en potential på 5 användare eller fler. Vänligen fyll i formuläret, så kontaktar vi dig.

Köpguide för CRM

Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.