
Anpassa produktionsvolym till efterfrågan och säkra kundens framgång
SuperOffice CRM är utformat för tillverkande företag och erbjuder en lösning som länkar ihop försäljning, produktion, och logistik, vilket ger förutsättningar för en mer slimmad organisation. Få tillgång till, och dela information mellan sälj- , teknik- och produktionsteam. Enkel åtkomst dygnet runt.



CRM för tillverkande företag
SE HUR DU KAN FÖRBÄTTRA DIN END TO END KUNDRESA
Få en gratis demo
CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.
Det behövs tydlig definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.
4 anledningar att prova SuperOffice CRM:
- Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
- Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
- Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
- Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)
För bästa möjliga utbyte av systemet rekommenderar vi SuperOffice CRM till företag med en potential på 5 användare eller fler. Vänligen fyll i formuläret, så kontaktar vi dig.
Köpguide för CRM
Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.


SuperOffice är ett kraftfullt verktyg som ger oss kontroll över hela säljprocessen och hjälper våra säljare att göra rätt saker.
