Planer och prissättning
CRM-lösningen som växer med ditt företag
Hitta användarplanen som passar dig
Service Essentials
Ge kunderna en konsekvent och professionell supportupplevelse
SEK 497
Per användare/månad
Faktureras årligen
- Samlad kundinformation och historik över ärenden
- Systematisk hantering och kategorisering av förfrågningar
- Autosvar och mallar för kundkommunikation
- Rapporter och analyser för kundservice
- Urval och översikt över kundserviceärenden
Service Premium
Leverera kundservice med hög kvalitet
SEK 808
Per användare/månad
Faktureras årligen
- Allt i Service Essentials, plus
- Intelligent och regelbaserad fördelning av ärenden
- Eskaleringsregler som säkerställer efterlevnad av SLA
- Kunskapsbas och FAQ:er för självbetjäning
- Anpassade ärendetyper för bättre organisering
- AI Copilot för sammanfattning av ärenden och förbättrade svar
CRM Suite
Den kompletta plattformen för kundhantering
Kombinera användarplaner och låt verksamheten växa
- 360-graders översikt över kunddialog och interaktioner
- Komplett säljprocess från lead till avslutad affär
- Plattform för automatiserad marknadsföring
- Avancerat system för kundservice och ärendehantering
- Alla funktioner från Sales, Marketing och Service
Marketing Essentials
Lansera kampanjer som konverterar och följer regelverken
SEK 3.108
Per site/månad
Faktureras årligen
- Professionell e-postmarknadsföring med kostnadsfria mallar
- Integration med SMS-marknadsföring
- Formulär för att samla in leads via webbplatsen
- Dashboards för resultat från e-postmarknadsföring
- Hantering av samtycken enligt GDPR
Marketing
Premium
Skapa personliga kundresor
SEK 5.842
Per site/månad
Faktureras årligen
- Allt i Marketing Essentials, plus
- Automatiserade flöden och triggers
- Rapporter för automatiserad marknadsföring
- AI-baserad innehållsproduktion för bilder, text och CTA:er
- Hantera projekt för marknadsföringsteam
CRM Suite
Den kompletta plattformen för kundhantering
Kombinera användarplaner och låt verksamheten växa
- 360-graders översikt över kunddialog och interaktioner
- Komplett säljprocess från lead till avslutad affär
- Plattform för automatiserad marknadsföring
- Avancerat system för kundservice och ärendehantering
- Alla funktioner från Sales, Marketing och Service
Interaktiv demo
Låt oss ta en snabb rundtur!
Koppla samman dina sälj-, marknadsförings- och serviceteam för att leverera fantastiska kundupplevelser med SuperOffice CRM.
VANLIGA FRÅGOR
Absolut! Du kan kombinera användarplanerna precis som du vill. Välj en eller flera olika planer.
Marketing hjälper dig att fånga kundernas intresse och skicka framgångsrik marknadsföringskommunikation. Den innehåller alla funktioner du behöver för att skicka e-postmeddelanden och kontakta rätt kunderna vid rätt tillfälle. Prissättningen för Marketing är uppdelad i en plattform och en användarplan. Du debiteras enbart för det antal utskick som överskrider det generösa antal som ingår i abonnemanget. På så sätt behöver du inte oroa dig för att debiteras enbart baserat på antalet kontakter i din databas. Kontakta oss för att diskutera hur Marketing-lösningen kan hjälpa ditt företag.
SuperOffice har många tilläggsprodukter för att hjälpa ditt företag att uppnå affärsmålen. Kontakta oss för att diskutera de olika möjligheterna. Du kan också lägga till funktioner och integrera SuperOffice CRM i andra applikationer via alternativen i vår App Store.
Du kan välja mellan olika faktureringsperioder: antingen varje månad, per kvartal, halvår eller på årsbasis. Priserna som anges på vår webbplats avser betalning betalning en gång per år.
Ja, du kan när som helst lägga till, ta bort eller ändra dina användarplaner genom att kontakta oss.
Prenumerationen inkluderar online-support där dina ärenden hanteras via e-post. Vi erbjuder även Premium-support, som utöver standard-support, ger dig garanterade svarstider, högre prioritet, utökade öppettider, personliga uppföljningar efter kritiska händelser samt kvartalsvisa rapporter om svarstider. Ytterligare prenumerationsavgifter tillkommer för vår Premium-support.