I denna webcast (30 min) får du ta del av hur ett modernt, mobilanpassat gränssnitt kan förenkla arbetsuppgifter och säkerställa hög noggrannhet – direkt i händerna på tekniker och servicepersonal. Lär dig hur en flexibel plattform kan förändra arbetsflöden på fältet och anpassas för att möta specifika behov och utmaningar.
Vad vi går igenom i webinariet:
- Kort presentation av SuperOffice & i-Centrum
- Vanliga utmaningar i fältarbete: Tidsbrist, kommunikationsproblem, felaktig information
- Hur rätt verktyg kan lösa dessa problem
- Demo av lösning och visning av huvudfunktioner:
- Mobilanpassat gränssnitt för arbete på språng
- Hantering av serviceorder och arbetsflöden
- E-signering och QR-koder
- Produkthantering och serviceavtal
- Enkel tid- och kostnadsrapportering
- Hur vår lösning ökar effektiviteten och förbättrar noggrannheten
- Exempel på hur andra företag har dragit nytta av lösningen
Webinariet är 30 minuter och hålls på svenska av Jonas Johansson, Pre-Sales på SuperOffice och Viktor Olmin, Senior Sales på I-Centrum.