✨ Change 2025 – Succén är tillbaka den 2 oktober! Ett inspirationsevent om kundrelationer och innovation. Läs mer och anmäl dig!

Rätt CRM-lösning hjälper inte bara till att hantera kontakter och förbättra produktiviteten, utan även att skapa relationer som håller. Men hur hittar du rätt CRM-lösning för ditt företags behov? Ladda ner vår 👉 guide som hjälper dig på vägen! 



I denna webcast (30 min) får du ta del av hur ett modernt, mobilanpassat gränssnitt kan förenkla arbetsuppgifter och säkerställa hög noggrannhet – direkt i händerna på tekniker och servicepersonal. Lär dig hur en flexibel plattform kan förändra arbetsflöden på fältet och anpassas för att möta specifika behov och utmaningar.

Vad vi går igenom i webinariet:

  • Kort presentation av SuperOffice & i-Centrum
  • Vanliga utmaningar i fältarbete: Tidsbrist, kommunikationsproblem, felaktig information
  • Hur rätt verktyg kan lösa dessa problem
  • Demo av lösning och visning av huvudfunktioner:
    • Mobilanpassat gränssnitt för arbete på språng
    • Hantering av serviceorder och arbetsflöden
    • E-signering och QR-koder
    • Produkthantering och serviceavtal
    • Enkel tid- och kostnadsrapportering
  • Hur vår lösning ökar effektiviteten och förbättrar noggrannheten
  • Exempel på hur andra företag har dragit nytta av lösningen

Webinariet är 30 minuter och hålls på svenska av Jonas Johansson, Pre-Sales på SuperOffice och Viktor Olmin, Senior Sales på I-Centrum.