7 tips för att skapa en bra strategi för kundupplevelser

Läs mer

Allt du behöver för att göra fler avslut

SuperOffice ger dig en rad kraftfulla funktioner som hjälper dig att skapa ännu bättre resultat. Funktioner som kommer hjälpa dig att skapa mer korrekta säljprognoser och effektivare styrning av din pipeline. Du kan till och med skapa offerter och lägga beställningar med ett enda klick.

Hantering av försäljningsmöjligheter

Missa aldrig ett avslut

Säkerställ att din insats bidrar till att du når dina försäljningsmål. Använd SuperOffice för att spåra alla möjligheter i din pipeline från början till slut.  Få bättre resultat genom att noga bevaka dina affärer, bygga upp en korrekt pipeline samt skapa korrekta prognoser.

Försäljningsguiden

Följ receptet för bästa resultat

Använd Försäljningsguiden i SuperOffice för att skapa en definierad säljprocess, baserat på ditt företags erfarenheter och uppnå ett bättre resultat. Med SuperOffice Försäljningsguide vet alla i ditt säljteam alltid när de ska göra vad.

 

Försäljningssekreteraren

Hjälper dig att lägga fokus på rätt saker

Med praktiska att-göra-listor och smarta automatiserade varningar håller Försäljningssekreteraren dig uppdaterad om vilka säljaktiviteter du har planerat inom den närmaste framtiden och vilka säljrelaterade uppgifter som är försenade.

Offerthantering

Ökad säljeffektivitet

Alla säljare behöver skapa offerter - och med SuperOffice förenklas arbetet avsevärt, det blir både enklare och snabbare. Du kan skapa offerter, hantera olika versioner, få godkännanden och till och med lägga beställningar med bara ett enkelt klick.

 

Andra funktioner SuperOffice CRM Sales

Har du frågor? Ring oss gärna på +46 8 522 33 800. Vi ser fram emot att hjälpa dig med ett leende.

  • Följ säljaktiviteterna

    Få realtidsinformation om dina kunder och dina säljaktiviteter via påminnelser, alarm och användbara grafer och diagram.
  • CRM på språng

    Med SuperOffice Pocket CRM kan du hantera säljaktivititeter, få tillgång till kund- och företagsinformation, uppdatera och boka säljmöten direkt via din smarta telefon eller surfplatta.
  • Kalendersynkronisering

    Med hjälp av kalendersynkroniseringen Neubula Synchronizer, utvecklad av vår partner Infobridge Software, synkas din SuperOffice-kalender automatiskt med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Kalender. Du kan även dela möten och uppgifter med andra som inte använder SuperOffice.
  • Administration & inställningar

    Få direktåtkomst till SuperOffice administrations- och inställningsmodul så att du kan konfigurera och anpassa din lösning efter dina behov. Konfigurationen är lika enkelt som allt annat i SuperOffice.
  • Kundhantering

    Hantera dina kundrelationer effektivt, från lead till kund. Vi ger dig överblick över samtal, dokument, aktiviteter, möten, affärsmöjligheter och försäljningar.
  • Intressenter

    Kartläggning av de viktigaste intressenterna är extra användbart i komplexa försäljningssituationer. Genom att organisera information om de faktiska beslutsfattarna kan vi hjälpa dig att göra avslut snabbare.
CRM med ett leende – vi är nöjd när du är nöjd!

Starta din 30 dagars GRATIS provperiod idag