✨ Change 2025 – Succén är tillbaka den 2 oktober! Ett inspirationsevent om kundrelationer och innovation. Läs mer och anmäl dig!

Change 2025 ett inspirationsevent

Träffa vår ledningsgrupp

Vår ledningsgrupp är en av Europas mest kompetenta ledningsgrupper inom CRM. Detta är ett mångsidigt team, som har provat de mesta och vet vad som krävs för att skapa enastående och kundorienterad CRM-programvara.

Vår ledning brinner fortfarande starkt för CRM, men det är deras kärlek till dig - våra kunder, vår produkt och vår verksamhet som säkrar vår framtida utveckling.

  • Lars Engbork, CEO – Chief Executive Officer

    Lars Engbork började som VD på SuperOffice under 2024. Innan dess var han VD på Visma e-conomic där han spelade en betydande roll i Vismas tillväxt, ledde ett team på 450 anställda och betjänade 200 000 företagskunder. Lars har också varit Nordic Innovation Director på Oracle och haft flera ledande positioner på SimCorp. Han har studerat på Copenhagen Business School och har en MBA från Henley Business School. Lars är också tidigare rådgivare till det danska ministeriet för industri, näringsliv och finans, med fokus på att minska byråkratiska hinder för att effektivisera affärsverksamheter.

  • Ole Erlend Vormeland, CFO – Chief Financial Officer

    Ole Erlend Vormeland har arbetat för SuperOffice sedan 2006. Som CFO har han främst fokuserat på alla områden relaterat till att styra de ekonomiska aspekterna för SuperOffice Gruppen, inkl. efterlevnad av lagar och regler, redovisning, finansiell planering, analyser och finansiell rapportering. Därutöver står han för de finansiella processerna som förbättrar kundernas långsiktiga relationer med SuperOffice. Utanför kontoret har han ett stort intresse för utomhusaktiviteter, speciellt långfärdsskidor och cykling. Han arbetar som volontär för den lokala skidklubben och han hoppas på att nästa generation blir lika entusiastiska över utomhusaktiviteter.

  • Thomas Rødseth, CPTO – Chief Product and Technology Officer

    Thomas Rødseth är Chief Product and Technology Officer (CPTO) på SuperOffice. Med lång erfarenhet av att leda produkt- och teknikteam i liknande SaaS-startups och Scale-ups, är Thomas fokuserad på att förbättra SuperOffice kundcentrerade produkter genom automatisering och strömlinjeformad kunddialog. Han strävar efter att skapa smartare lösningar för nuvarande och framtida kunder, och prioriterar exceptionella användarupplevelser.

  • Camilla Heidenreich Bommen, CCO – Chief Commercial Officer

    Som Chief Commercial Officer på SuperOffice leder Camilla Heidenreich Bommen strategin och visionen för Sales and Consulting, med fokus på att säkerställa att kunden alltid står i centrum. Med mer än 25 års erfarenhet inom försäljning, konsultverksamhet och teknik tillför hon djup expertis och gedigen ledarerfarenhet. Hon har tidigare haft rollerna Chief Solution Officer och Managing Director för SuperOffice Norge. Camilla har en Master of Business and Economics med specialisering inom organisationspsykologi. Hon brinner för att förstå kundernas behov och omvandla dem till värdefulla lösningar som skapar hållbara resultat. Hennes fokus ligger på att hjälpa företag att växa sig starkare och mer konkurrenskraftiga genom kraften i CRM.

  • Bettina Isabelle Berntsen, CMO – Chief Marketing Officer

    Bettina Berntsen är CMO på SuperOffice. Med över ett decennium av expertis inom marknadsföring och försäljning, specialiserad på B2B SaaS, leder Bettina tillväxtresor genom innovativa marknadsföringsstrategier och -program. Tillsammans med sitt team är hon fast besluten att lansera effektfulla initiativ som driver SuperOffice till nya höjder i det konkurrensutsatta landskapet av CRM-lösningar.

  • Erlend Mohus, Chief Strategy and Acquisition Officer, and Head of Sustainability Committee

    Erlend ansvarar för SuperOffice övergripande företagsstrategi och arbetar tvärs över organisationen för att definiera vart vi som företag ska, och hur vi kan ta oss dit. Som en del av detta leder han arbetet med förvärv och strategiska partnerskap för att bredda vårt erbjudande till både nya och befintliga kunder. Han har en bakgrund som managementkonsult och ägnar sig på fritiden åt olika typer av tävlingsinriktade aktiviteter utomhus.

  • Jessica Hartenberger, Head of People

    2022 började Jessica som företagets första Head of People. De sägs att den genomsnittliga personen tillbringar 1/3 av sitt liv på att arbeta och Jessica brinner för att göra den delen så givande och spännande som möjligt. Innan hon började på SuperOffice så var hon ansvarig för internkommunikation på Sector Alarm och hade olika roller inom HR på PA Consulting och DNV. Hon har en Master of Economics and Business Administration från Norges Handelshögskola (NHH). Utanför jobbet tycker Jessica om att träna tidigt på morgonen och åka på äventyr med familj och vänner.

  • Julija Ražanskienė, Managing Director – SuperOffice UAB

    Julija började på SuperOffice Customer Experience Center redan 2016. Med tiden skiftade hennes uppgifter mer och mer från att vara en ren produktspecialist till medarbetarutveckling- och projektledning. Att vinna teamets förtroende genom att skapa en trygg arbetsmiljö, förbättra operativ effektivitet och fokusera på möjligheter och kunskapstillväxt är hennes huvuduppgift idag. Julijas utbildningsbakgrund är blandad och täcker både socialantropologisk utveckling och språkstudier i Norge och Litauen såväl som fördjupade kunskaper inom mjukvarubranschen. Utanför jobbet umgås Julija med sin familj och vänner.