7 tips för att skapa en bra strategi för kundupplevelser

Läs mer
  • UPPRIKTIGHET i allt vi gör

    Du ska alltid veta vad du kan förvänta dig av oss och vi önskar att alltid infria våra löften. Vi kommer alltid att vara öppna och transparenta. Och vi kommer att dela våra tankar och bekymmer med dig, precis på samma sätt som vi delar våra goda nyheter.

  • Vi strävar alltid efter att vara ÄRLIGA

    I SuperOffice är en viktig del av våra uppgift att utmana "status quo" och berätta för dig vad vi tror är rätt att göra. Men vi kommer inte att vara oförskämda eller respektlösa – och vi kommer aldrig att ljuga för dig. När något är viktigt för oss, är det med största sannolikhet viktigt även för dig och därför kommer vi att öppet dela med oss både av våra bekymmer och goda nyheter.

  • Vi möter världen med VÄNLIGHET

    CRM blomstrar av relationer och relationer blomstras av vänlighet. Vänlighet handlar helt och hållet om att vara öppen mot andra människor och ta risken att bjuda in dem i en relation. För oss betyder det även att vara nyfiken, varm och inbjudande mot personer som vi inte känner särskilt väl och att vara ömsesidigt beroende av personer som vi känner väl.

  • Sist men inte minst - vi vill FÖRENKLA

    I det som är SuperOffices allra innersta kärna hittar vi det som inspirerar oss att stiga upp varje morgon – det faktum att vi finns här för att FÖRENKLA! Hur vi kan förenkla dina uppgifter, processer, projekt och ditt jobb, det är det som motiverar oss alla att arbeta hårt, dag ut och dag in. Vi vet att dina framgångar är våra framgångar och när det är enkelt för dig är det enkelt för oss.