Vi vill hjälpa dig att ta hand om dina kunder under COVID-19. Läs mer om vårt kundservicepaket.

Vi finns här för att hjälpa dig

Situationen med COVID-19 skapar mycket osäkerhet. Att hålla kontakten med kunder såväl som potentiella kunder och att erbjuda god service är nu viktigare än någonsin.

Därför har vi skapat ett kundservice-paket som hjälper dig att ta hand om dina kunder och potentiella kunder var du än befinner dig.

Kundservice-paketet innehåller:

  • En lösning för att snabbt kunna hantera kundförfrågningar och ärenden oavsett kanal som e-post, chatt, webbformulär eller telefon.
  • Ett kundcenter där dina kunder kan logga in på sin egen personliga sida för att granska ärendehistorik, ställa frågor och söka i kunskapsdatabasen. Här kan de också enkelt starta en Chatt-dialog med dig för att just ställa frågor eller om de behöver hjälp.
  • Digitalt levererade konsulttjänster för att hjälpa dig att komma igång snabbt.

Kontakta oss – vi är redo att hjälpa dig att komma igång.