Fyra viktiga KPI:er för att lyckas med e-postmarknads-föring
Det finns oanade möjligheter med e-postmarknadsföring, men hur gör du för att förbättra dina kampanjresultat?
I vår guide för e-postmarknadsföring beskriver vi de viktigaste parametrarna som du bör använda för att mäta resultatet av alla dina e-postkampanjer. Vi ger dig också konkreta tips på hur du kan förbättra resultaten.
Ladda ner guiden och läs mer om:
- Hur de fyra viktigaste KPI:erna för e-postmarknadsföring påverkar dina kampanjresultat.
- 12 tips till hur du kan förbättra dina KPI-resultat
- Hur två företag har förbättrat sina KPI:er med hjälp av ovan tips.
- Få en gratis KPI-lathund, som du kan använda varje gång du skapar en ny e-postkampanj
Denna guide är till för dig som önskar uppnå bättre resultat med dina e-postkampanjer. Lycka till!
