Se hur byggmaterialleverantören Dalhoff använder SuperOffice CRM för att digitalisera sin verksamhet

Kundreferens Dalhoff

Byggarbetare arbetar på ett tak

Förbättra hela kundupplevelsen från offert till merförsäljning

Samarbeta och arbeta mer effektivt med leverantörer och underleverantörer. SuperOffice CRM hjälper bygg- och anläggningsföretag att systematisera och automatisera hela byggprocessen.

assa2x
hammerglass-logo-rgb2x
hsb-12x
logo-stenbolaget
martinsons_ver2_pms

SuperOffice CRM för bygg- och anläggningsbranschen

  • Icon

    Kund- och projektöversikt

    En heltäckande och transparent översikt över viktig kund- och projektinformation samlat på ett ställe. Med ett enda klick får alla medarbetare en fullständig överblick över era kunder och deras projekt.

  • Icon

    Dokumenthantering

    Strikta branschstandarder kräver ett system för dokumenthantering. Med SharePoint Online kan du utnyttja funktionerna i Office 365 för samarbete, versionshantering och delning av dokument med externa parter.

  • Icon

    Ärendehantering

    Strukturera, kategorisera och prioritera alla inkommande förfrågningar baserat på ärendetyp, kund och projekt – samt automatisera standardprocesser.

  • Icon

    ERP-integration

    Integrera ditt ekonomi- och affärssystem för att få översikt över projektdata, orderinformation, fakturor, timmar och annan finansiell information som kan delas med hela företaget via en centraliserad plattform.

  • Icon

    Nyckeltal och KPI:er

    Få tillgång till nyckeltal och KPI:er från alla affärsenheter inom företaget för att kunna fatta bättre beslut. Kombinera rapporter från olika system (ERP, CRM) för att få en fullständig bild av leveransen/projektet eller kunden.

  • Icon

    Projekt

    Kategorisera viktiga funktioner och roller samt projektfaser och aktiviteter. Kommunicera med rätt person i rätt tid och få kontroll över alla projekt och all korrespondens i SuperOffice CRM.

Få en gratis demo

CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.

Det behövs tydlig definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
  • Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
  • Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

För bästa möjliga utbyte av systemet rekommenderar vi SuperOffice CRM till företag med en potential på 5 användare eller fler. Vänligen fyll i formuläret, så kontaktar vi dig.

Köpguide för CRM

Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.