Förbättra hela kundupplevelsen från offert- till efterförsäljningsfasen

Samarbeta och arbeta mer effektivt med leverantörer och underleverantörer. SuperOffice CRM hjälper bygg- och anläggningsföretag att systematisera och automatisera hela byggprocessen.

SuperOffice CRM för bygg- och anläggningsbranschen

  • Icon

    Kund- och projektöversikt

    En heltäckande och transparent översikt över viktig kund- och projektinformation samlat på ett ställe. Med ett enda klick får alla medarbetare en fullständig överblick över era kunder och deras projekt.

  • Icon

    Dokumenthantering

    Strikta branschstandarder kräver ett system för dokumenthantering. Med SharePoint Online kan du utnyttja funktionerna i Office 365 för samarbete, versionshantering och delning av dokument med externa parter.

  • Icon

    Ärendehantering

    Strukturera, kategorisera och prioritera alla inkommande förfrågningar baserat på ärendetyp, kund och projekt – samt automatisera standardprocesser.

  • Icon

    ERP-integration

    Integrera ditt ekonomi- och affärssystem för att få översikt över projektdata, orderinformation, fakturor, timmar och annan finansiell information som kan delas med hela företaget via en centraliserad plattform.

  • Icon

    Nyckeltal och KPI:er

    Få tillgång till nyckeltal och KPI:er från alla affärsenheter inom företaget för att kunna fatta bättre beslut. Kombinera rapporter från olika system (ERP, CRM) för att få en fullständig bild av leveransen/projektet eller kunden.

  • Icon

    Projekt

    Kategorisera viktiga funktioner och roller samt projektfaser och aktiviteter. Kommunicera med rätt person i rätt tid och få kontroll över alla projekt och all korrespondens i SuperOffice CRM.

Få en gratis demo

I genomsnitt upplever SuperOffice kunder en försäljningsökning på 16% per år. Prova SuperOffice CRM idag och se hur du kan öka er försäljning.

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

  • Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
  • Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
  • Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
  • Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

Få en demo av SuperOffice

Köpguide för CRM

Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.