CRM för IT
Få full koll på kundinformationen i alla system.
SuperOffice CRM ger dig en komplett översikt över all viktig information längs hela kundresan – från prospektering och försäljning till leverans, eftermarknad och kundservice. Resultatet? Du kan arbeta mer effektivt internt, planera resurser smartare och ge alla i teamet snabb tillgång till rätt information – för en optimerad kundupplevelse i varje steg.

Team som lyckas använder SuperOffice CRM

SUPEROFFICE FÖR IT-BRANSCHEN
Full kontroll på kunderna – allt samlat på ett ställe
Håll koll och följ upp effektivt med:
- Komplett översikt över kontaktuppgifter, e-post, telefonsamtal, dokument, affärer och mötesanteckningar
- Synkroniserad kalender, videomöten och bokning av mötesrum
- Fullständig kundhistorik

Integrationer som förbättrar dina arbetsprocesser
Integrera SuperOffice CRM med dina övriga system, som Microsoft 365 eller ett affärssystem (ERP), för att öka både produktivitet och noggrannhet:
- Kombinera dina system och få tillgång till realtidsdata vilket minskar manuellt arbete
- Ge alla medarbetare tillgång till samma insikter för snabbare beslutsfattande
- Håll viktig information synkad och undvik avbrott, även vid frånvaro av personal

Effektiva försäljnings-processer som skapar tillväxt
Strömlinjeforma din försäljningsprocess och arbeta proaktivt med kunder och försäljning, även vid komplexa leveranser:
- Få insikt i försäljningsstatistik, orderinformation, fakturor och annan ekonomisk data
- Skapa avtal och kontrakt direkt i SuperOffice med digitala signaturer
- Identifiera affärsmöjligheter och ta fram försäljningsprognoser, hantera pipeline för prospekt och befintliga kunder, baserat på affärsbehov, produktsortiment och intäktstillväxt

Kampanjhantering för effektiv marknadsföring
Kombinera utgående och inkommande marknadsaktiviteter för att fortsätta tillväxten via ditt CRM-system:
- Skicka riktade erbjudanden och kampanjer till en bred kundgrupp baserat på deras intressen och köphistorik
- Med abonnemangshantering kan du anpassa marknadsföringskampanjer efter kundens, leverantörens eller butikens behov, i alla faser av kundresan
- Hantera administrativa uppgifter och uppföljning kopplat till evenemang

Håll kunderna nöjda
Håll koll på dina kunder och leverera den bästa möjliga kundupplevelsen:
- Hantera ärenden och inkommande förfrågningar direkt i ärendehanteringen för effektiv kunddialog
- Strukturera, kategorisera och prioritera alla inkommande förfrågningar automatiskt utifrån avdelning, team eller kund
- Logga aktiviteter och få enkel insikt i tidigare dialoger för att säkerställa professionell kundservice

"SuperOffice CRM ger vårt säljteam information som ökar deras förståelse för de utmaningar våra kunder står inför."
Richard Hornsby, Commercial Manager på Sharp UK

Kombinera CRM med dina favoritappar
Bläddra bland hundratals integrerade appar i App Store, inklusive ERP-system, databerikning och verktyg för digital signering. Bara att plug-and-play så får du tillgång till ännu fler funktioner direkt i ditt CRM.
Från 622 SEK
Per användare/månad
- Få bättre överblick över din pipeline
- Skicka offerter med några få klick
- Öka och optimera teamets produktivitet

Upptäck nya CRM-perspektiv
Redo att komma igång?
Prata med våra experter och få personlig demo som visar hur SuperOffice kan hjälpa dig att:
- Samla och göra data tillgänglig mellan system och medarbetare
- Förbättra kunddialog och serviceprocesser
- Bygga rutiner som maximerar produktiviteten
- Uppfylla GDPR-kraven