skapa en bra kundupplevelse OCH BYGG LĂ–NSAMMA KUNDRELATIONER
PLATTFORMEN SOM SĂ„TTER DINA KUNDER FRĂ„MST
B2B-köpare och kunder interagerar med ditt företag vid många olika kontaktpunkter, vilket gör kundresan mer komplex än någonsin. Kundernas förväntningar är däremot tydliga: ”Leverera alltid en fantastisk upplevelse, annars köper vi av någon annan”. Detta faktum kräver en hel del av ditt företag. Du behöver vara proaktiv och kunna förutse kundernas behov, både de nuvarande och framtida. Att lyckas med det är bara möjligt om alla medarbetare med kundkontakt och företagets processer samspelar perfekt. SuperOffice CRM är plattformen som gör det möjligt för dina sälj-, marknads- och serviceteam att fokusera 100% på att skapa de goda kundupplevelser som är avgörande för att bygga långsiktiga och lönsamma relationer.
För det första ger SuperOffice CRM dig en 360 graders vy över alla dina kunder. Det gör att dina team kan skapa mycket väl anpassade upplevelser baserade på bland annat kunders intressen och köphistorik. För det andra får du tillgång till ett brett utbud av verktyg för processoptimering, AI och automatisering. Verktygen hjälper dig att effektivisera alla delar av kundengagemanget. Slutligen har SuperOffice CRM en inbyggd Customer Engagement Platform (CEP) – en plattform för kundengagemang. Plattformen registrerar samtliga kundinteraktioner som sker i alla kanaler och gör det möjligt att kommunicera i realtid baserat på kundens aktivitet. Detta överträffar även den mest krävande kundens förväntningar.
LÄR DIG MER OM ATT SKAPA BRA KUNDUPPLEVELSER
-
Hur du använder CRM för att förbättra kundupplevelsen
Låt oss berätta mer om hur CRM kan hjälpa dig att skapa bättre kundupplevelser.
Läs mer
-
Skapa en fantastisk kundupplevelse
Se våra 8 sätt att skapa en bättre kundupplevelse som konverterar fler kunder.
Läs mer
-
Bli en marknadsledare
Läs om hur strategin att sätta kunden främst skapade en europeisk marknadsledare.
Läs mer
LĂ…T OSS PRATA MER OM HUR DU KAN FĂ–RBĂ„TTRA DINA KUNDUPPLEVELSER
I över 30 år har vi hjälpt europeiska företag att leverera kundupplevelser i toppklass. Vi berättar gärna mer om hur CRM kan hjälpa dig att sätta dina kunder främst och förbättra ditt sätt att interagera med dem.