7 tips för att skapa en bra strategi för kundupplevelser

Läs mer

Obegränsad tillgång till alla fantastiska funktioner i SuperOffice CRM

Användarplanen SuperOffice CRM har skapats för dig som arbetar med fler olika områden inom företaget. Denna användarplan innehåller alla funktioner som ingår i de övriga användarplanerna. Oavsett om du har en operativ eller företagsledande roll alternativt en befattning som omfattar flera funktioner, ger denna användarplan dig alla verktyg du behöver. Organisera din kontaktinformation, få fler leads, gör fler avslut och få dina kunder att dra på smilbanden. En vanlig dag på kontoret med SuperOffice CRM.

Kärnfunktioner

Fantastiska CRM-funktioner

Organisera kontakter, samarbeta med ditt team och sköt verksamheten bättre

  • Uppföljning av företag och kontakter
  • Hantering av kalender och aktiviteter
  • Dokument, e-post och massutskick

Funktioner i Marketing

Allt du behöver för att få fler leads

De bästa marknadsföringsresultat får du, när du känner din målgrupp och kan nå dem effektivt.

  • Skapa professionella kampanjer
  • Öka konverteringsgraden
  • Maximera dina kampanjresultat

Funktioner i Sales

Allt du behöver för att göra fler avslut

göra fler avslut.

  • Håll reda på alla säljaktiviteter
  • Skapa och hantera alla offerter med ett klick
  • Korrekta prognoser och pipelinehantering

Funktioner i Service

Fler leende kunder väntar runt hörnet

Håll reda på inkommande förfrågningar, ge snabba svar och och lös dina kunders problem oavsett vilken kanal de kommer in ifrån.

  • Automatisera de första svaret när du får en ny förfrågan
  • Definiera regler för automatiserad tilldelning och eskalering
  • Använd FAQ (vanliga frågor och svar) för att frigöra resurser

Få en gratis demo av SuperOffice idag