7 tips för att skapa en bra strategi för kundupplevelser

Läs mer

Bättre kundservice betyder fler leende kunder

När du är tydlig med att visa att dina kunder är viktiga och att du verkligen bryr dig kommer du belönas med fler kunder som ler. SuperOffice hjälper dig att hålla reda på och besvara alla förfrågningar så snart de kommer in. På så vis kan du alltid hjälpa dina kunder snabbt, oavsett om förfrågan sker via telefon, e-post, webbformulär eller sociala medier.

Ärendehantering

Snabba svar ger dig fler leenden

SuperOffice effektiviserar sättet ditt företag hanterar kundförfrågningar på. Varje förfrågan tilldelas automatiskt ett unikt ärendenummer och all relaterad kommunikation spåras till detta nummer. En snabb sökning på ärendenummer, kund, ärendeansvarig, status, tidsperiod eller kategori ger dig den information du behöver.

Delad databas

All kommunikation på ett ställe

Alla kundförfrågningar, oavsett hur de kommer in, samlas och organiseras centralt i din CRM-databas. Alla på företaget får omedelbar tillgång till informationen och hela organisationen kan ta reda på ett ärendes status innan kunden kontaktas.

 

Automatiserad tilldelning och eskalering

Den snabbaste vägen till rätt svar

Tilldela per automatik inkommande förfrågningar rätt kategori och rätt medarbetare genom att använda flera e-postkonton eller sökordsfilter. Om en förfrågan inte har bevarats inom en angiven tidsram, kommer systemet automatiskt eskalera ärendet vidare inom organisationen.

Dashboards & rapportering

Har du fått dina kunder att le idag?

Få insikt om hur du kan förbättra den kundservice du levererar idag. Våra inbyggda dashboards hjälper dig att förstå vilka utmaningar dina kunder har och vad du behöver göra för att ytterligare förbättra de tjänster du erbjuder.

Andra funktioner SuperOffice CRM för kundservice

Har du frågor? Ring oss gärna på +46 8 522 33 800. Vi ser fram emot att hjälpa dig med ett leende.

  • Kunskapsdatabas

    Hjälp kunderna att hjälpa sig själva dygnet runt, (24/7) genom att bygga upp ett bibliotek av vanliga frågor och svar (FAQ).
  • SuperOffice kundcenter

    Med SuperOffice kundcenter kan dina kunder logga in, se sin ärendehistorik, ställa frågor och söka i kunskapsdatabasen dygnet runt. Kundcentret är en fristående portal som kan integreras med din befintliga hemsida.
  • Kundservice direkt från mobilen

    Med funktionen Mobile Service Management kan kundservicemedarbetare få tillgång till SuperOffice från mobila enheter och ta del av samt besvara kundförfrågningar.
  • Macros

    Använd makron för att automatisera processer. Med ett enkelt klick kan du svara en kund eller vidarebefordra en fråga till en given kategori.
När vi började använda SuperOffice sänkte vi vår responstid med 50 % och fördubblade vår kapacitet!”

Få en gratis demo av SuperOffice Service idag