Registrera dig för Thrive - vårt nyhetsbrev som har skapats för att hjälpa dig att omvandla relationer till intäkter

Bättre kundservice betyder fler leende kunder

När du är tydlig med att visa att dina kunder är viktiga och att du verkligen bryr dig kommer du belönas med fler kunder som ler. SuperOffice hjälper dig att hålla reda på och besvara alla förfrågningar så snart de kommer in. På så vis kan du alltid hjälpa dina kunder snabbt, oavsett om förfrågan sker via telefon, e-post, chatt, webbformulär eller sociala medier.

 Illustration moln

Snabba svar ger dig fler leenden

SuperOffice effektiviserar sättet ditt företag hanterar kundförfrågningar på. Varje förfrågan tilldelas automatiskt ett unikt ärendenummer och all relaterad kommunikation spåras till detta nummer. En snabb sökning på ärendenummer, kund, ärendeansvarig, status, tidsperiod eller kategori ger dig den information du behöver.

 Illustration moln
 Illustration moln

All kommunikation på ett ställe

Alla kundförfrågningar, oavsett hur de kommer in, samlas och organiseras centralt i din CRM-databas. Alla på företaget får omedelbar tillgång till informationen och hela organisationen kan ta reda på ett ärendes status innan kunden kontaktas.

 Illustration moln
Två skidåkare på toppen av ett berg

Den snabbaste vägen till rätt svar

Tilldela per automatik inkommande förfrågningar rätt kategori och rätt medarbetare genom att använda flera e-postkonton eller sökordsfilter. Om en förfrågan inte har besvarats inom en angiven tidsram, kommer systemet automatiskt eskalera ärendet vidare inom organisationen.

Överträffa dina kunders förväntningar

Snabba responstider leder till högre kundnöjdhet. Med SuperOffice Chat kan du kommunicera med fler kunder samtidigt och snabbt besvara frågor och göra dina kunder glada. Detta betyder färre ärenden i kundservicekön och mindre väntetider för kunderna. En ”win-win” situation!

 Skärmdump från SuperOffice CRM

Har du fått dina kunder att le idag?

Få insikt om hur du kan förbättra den kundservice du levererar idag. Våra inbyggda dashboards hjälper dig att förstå vilka utmaningar dina kunder har och vad du behöver göra för att ytterligare förbättra de tjänster du erbjuder.

Glad man på en konferens

SuperOffice CRM för kundservice

Case Stories

Utan SuperOffice Service skulle vi inte överleva.

Helena Klåvus   SBC
  • Icon

    CRM köpguide

    Det kan bli väldigt dyrt att investera i fel CRM. Därför vill vi ge dig en guide som hjälper dig att hitta den optimala lösningen för just ditt företag.

  • Icon

    Fler nöjda kunder

    Lär dig från proffsen på kundservice. Skaffa vår Jämförelsestudie av kundservice.

  • Icon

    Bättre kundservice?

    Öka svarstiden och minska arbetsbelastningen med sju e-postmallar som förbättrar ditt företags kundservice.

Vill du veta hur vi skapar fantastiska kundserviceupplevelser?

Registrera dig för vårt nyhetsbrevThrive med SuperOffice så får du veta hur du kan öka kundservicenivån och förvandla givande relationer till intäkter.