Vi vill hjälpa dig att ta hand om dina kunder under COVID-19. Läs mer om vårt kundservicepaket.

Arbeta snabbare med SuperOffice CRM

Är du intresserad av att bygga upp långvariga kundrelationer? Då hjälper vi dig gärna. En rad CRM-funktioner i SuperOffice hjälper dig att organisera din kontaktinformation, lagrar all din data på ett ställe och hanterar dessutom alla dina uppgifter, dokument och e-postmeddelanden. SuperOffice CRM gör till och med kunduppföljningen lekande lätt.

All information samlad på ett ställe

SuperOffice hjälper dig att samla all kundinformation på en central plats – oavsett om det handlar om kontaktinformation, e-postkorrespondens, telefonsamtal, dokument eller mötesanteckningar. Med ett enkelt klick kan alla på företaget få tillgång till viktig kundinformation.

Få alla att behålla överblicken

Använd den delade kalendern i SuperOffice för att schemalägga aktiviteter, planera projekt, spåra tillgänglighet och dela information. Jämför kalendrar och se när du och övriga teammedlemmar är tillgängliga samtidigt. Om alla är upptagna ger systemet automatiskt dig ett alternativt datum när alla är tillgängliga. Möten sparas i systemet så du kan alltid gå tillbaka och se vad som skett och när.

När saker är enkelt, blir mer gjort

Det har aldrig varit enklare att spara, dela och samarbeta i dokument. SuperOffice är sömlöst integrerad med Microsoft Office365 och G Suite. Det samma gäller de större e-postapplikationerna som Exchange, Outlook, Notes, Gmail samt alla IMAP-baserade e-posttjänster.
logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

Snabba och enkla utskick

SuperOffice innehåller ett förenklat e-postverktyg för att alla ska kunna skicka väldesignade och skräddarsydda meddelanden och dokument till kontakter i SuperOffice CRM. Det gör det enkelt att hålla kontakt med både befintliga och potentiella kunder.

Alla möten finns alltid på alla enheter

Med hjälp av kalendersynkroniserings-funktionen, Neubula Synchronizer utvecklad av vår partner Infobridge Software, är din SuperOffice-kalender automatiskt synkroniserad med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan även dela möten och uppgifter med andra som inte använder SuperOffice.

Standard SuperOffice CRM

Kundreferenser

Varje möjlig affär utvärderas noggrant – ”hitraten” har ökat från 18% till 30%.

Joakim Gustafsson   Martinsons