Anmäl dig till Thrive – ett nytt koncept med innehåll utformat för att hjälpa dig skapa tillväxt!

Arbeta snabbare med SuperOffice CRM

Är du intresserad av att bygga upp långvariga kundrelationer? Då hjälper vi dig gärna. En rad CRM-funktioner i SuperOffice hjälper dig att organisera din kontaktinformation, lagrar all din data på ett ställe och hanterar dessutom alla dina uppgifter, dokument och e-postmeddelanden. SuperOffice CRM gör till och med kunduppföljningen lekande lätt.

All information samlad på ett ställe

SuperOffice hjälper dig att samla all kundinformation på en central plats – oavsett om det handlar om kontaktinformation, e-postkorrespondens, telefonsamtal, dokument eller mötesanteckningar. Med ett enkelt klick kan alla på företaget få tillgång till viktig kundinformation.

Kvinna som sitter framför hennes dator

Få alla att behålla överblicken

Använd den delade kalendern i SuperOffice för att schemalägga aktiviteter, planera projekt, spåra tillgänglighet och dela information. Jämför kalendrar och se när du och övriga teammedlemmar är tillgängliga samtidigt. Om alla är upptagna ger systemet automatiskt dig ett alternativt datum när alla är tillgängliga. Möten sparas i systemet så du kan alltid gå tillbaka och se vad som skett och när.

 Skärmdump av SuperOffice dagboken
 Två män som fiskar på en stor sjö

När saker är enkelt, blir mer gjort

Det har aldrig varit enklare att spara, dela och samarbeta i dokument. SuperOffice är sömlöst integrerad med Microsoft Office365 och G Suite. Det samma gäller de större e-postapplikationerna som Exchange, Outlook, Notes, Gmail samt alla IMAP-baserade e-posttjänster.
logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

Snabba och enkla utskick

SuperOffice innehåller ett förenklat e-postverktyg för att alla ska kunna skicka väldesignade och skräddarsydda meddelanden och dokument till kontakter i SuperOffice CRM. Det gör det enkelt att hålla kontakt med både befintliga och potentiella kunder.

 skärmdump från SuperOffice CRM
 Molnillustration

Alla möten finns alltid på alla enheter

Med hjälp av kalendersynkroniserings-funktionen, Neubula Synchronizer utvecklad av vår partner Infobridge Software, är din SuperOffice-kalender automatiskt synkroniserad med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan även dela möten och uppgifter med andra som inte använder SuperOffice.

 Molnillustration

Standard SuperOffice CRM

Kundreferenser

Varje möjlig affär utvärderas noggrant – ”hitraten” har ökat från 18% till 30%.

Joakim Gustafsson   Martinsons

GÖR SKILLNAD

Thive är ett helt nytt koncept från SuperOffice och vårt mål är enkelt - att hjälpa dig att skapa tillväxt. Som medlem i Thrive kommer du få tillgång till information om nya strategier, unika undersökningar och annat viktigt innehåll som du kan använda för att förbättra ditt sätt att göra affärer.