Arbeta snabbare med SuperOffice CRM
Är du intresserad av att bygga upp långvariga kundrelationer? Då hjälper vi dig gärna. En rad CRM-funktioner i SuperOffice hjälper dig att organisera din kontaktinformation, lagrar all din data på ett ställe och hanterar dessutom alla dina uppgifter, dokument och e-postmeddelanden. SuperOffice CRM gör till och med kunduppföljningen lekande lätt.
All information samlad på ett ställe
SuperOffice hjälper dig att samla all kundinformation på en central plats – oavsett om det handlar om kontaktinformation, e-postkorrespondens, telefonsamtal, dokument eller mötesanteckningar. Med ett enkelt klick kan alla på företaget få tillgång till viktig kundinformation.

Få alla att behålla överblicken
Använd den delade kalendern i SuperOffice för att schemalägga aktiviteter, planera projekt, spåra tillgänglighet och dela information. Jämför kalendrar och se när du och övriga teammedlemmar är tillgängliga samtidigt. Om alla är upptagna ger systemet automatiskt dig ett alternativt datum när alla är tillgängliga. Möten sparas i systemet så du kan alltid gå tillbaka och se vad som skett och när.


När saker är enkelt, blir mer gjort
Snabba och enkla utskick
SuperOffice innehåller ett förenklat e-postverktyg för att alla ska kunna skicka väldesignade och skräddarsydda meddelanden och dokument till kontakter i SuperOffice CRM. Det gör det enkelt att hålla kontakt med både befintliga och potentiella kunder.

Alla möten finns alltid på alla enheter
Med hjälp av kalendersynkroniserings-funktionen, Neubula Synchronizer utvecklad av vår partner Infobridge Software, är din SuperOffice-kalender automatiskt synkroniserad med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan även dela möten och uppgifter med andra som inte använder SuperOffice.
Standard SuperOffice CRM
Spara tid genom att använda fördesignade och gemensamma mallar i Microsoft Office 365 eller Google Apps for Work. Det säkerställer ett enhetligt utseende i all korrespondens. Brev- och offertmallar kan enkelt och automatiskt uppdateras med den valda kundens adress, kontaktperson och datum.
Dela upp komplexa projekt i enkelt hanterbara delar. Skapa delmål och uppgiftslistor för att få bättre kontroll över projekten samt för att skapa ett effektivare samarbete i projektgruppen. Om du återkommande driver liknande typer av projekt, kan du skapa projektguider som hjälper dig att komma ihåg vad du ska göra i varje fas av projektet.
Meningsfulla samtal börjar med att du vet vem du ska tala med och vad som är viktigt för den personen. Hitta rätt målgrupp genom att använda funktionen Urval i SuperOffice CRM. Filtrera efter kriterier som geografi, bransch, jobbtitel, försäljningscykel, intressen eller andra kriterier som passar.
Vår app för smartphones och surfplattor gör att du enkelt får tillgång till all viktig kundinformation oavsett var du befinner dig. Du får full tillgång till din CRM-data utanför kontoret och kan hantera akuta eller bortglömda uppgifter. Mobile CRM är tillgänglig för Android och iOS.
Varje möjlig affär utvärderas noggrant – ”hitraten” har ökat från 18% till 30%.

GÖR SKILLNAD
Thrive är ett helt nytt koncept från SuperOffice och vårt mål är enkelt - att hjälpa dig att skapa tillväxt. Som medlem i Thrive kommer du få tillgång till information om nya strategier, unika undersökningar och annat viktigt innehåll som du kan använda för att förbättra ditt sätt att göra affärer på.