7 tips för att skapa en bra strategi för kundupplevelser

Läs mer

Arbeta snabbare med SuperOffice CRM

Är du intresserad av att bygga upp långvariga kundrelationer? Då hjälper vi dig gärna. En rad CRM-funktioner i SuperOffice hjälper dig att organisera din kontaktinformation, lagrar alla dina data på ett ställe och hanterar dessutom alla dina uppgifter, dokument och e-postmeddelanden. SuperOffice CRM gör till och med kunduppföljningen lekande lätt.

Kontakthantering

All information samlad på ett ställe

SuperOffice hjälper dig att samla all kundinformation på en central plats – oavsett om det handlar om kontaktinformation, e-postkorrespondens, telefonsamtal, dokument eller mötesanteckningar. Med ett enkelt klick kan alla på företaget få tillgång till viktig kundinformation.

Kalendern

Få alla att behålla överblicken

Använd den delade kalendern i SuperOffice för att schemalägga aktiviteter, planera projekt, spåra tillgänglighet och dela information.

Jämför kalendrar och se när du och övriga teammedlemmar är tillgängliga samtidigt. Om alla är upptagna ger systemet automatiskt dig ett alternativt datum när alla är tillgängliga. Möten sparas i systemet så du kan alltid gå tillbaka och se vad som skett och när.

Microsoft Office & e-postintegration

När saker är enkelt, blir mer gjort

Det har aldrig varit enklare att spara, dela och samarbeta i dokument. SuperOffice är sömlöst integrerad med Microsoft Office365 och G Suite. Det samma gäller de större e-postapplikationerna som Exchange, Outlook, Notes, Gmail samt alla IMAP-baserade e-posttjänsterna.

Utskick

Snabba och enkla utskick

SuperOffice innehåller ett förenklat e-postverktyg för att alla ska kunna skicka väldesignade och skräddarsydda meddelanden och dokument till kontakter i SuperOffice CRM. Det gör det enkelt att hålla kontakt med både kunder och potentiella kunder.

Kalendersynkronisering

Alla möten finns alltid på alla enheter

Med hjälp av kalendersynkroniserings-funktionen, Neubula Synchronizer utvecklad av vår partner Infobridge Software,  är din SuperOffice-kalender automatiskt synkroniserad med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan även dela möten och uppgifter med andra som inte använder SuperOffice.

Ytterligare funktioner Standard SuperOffice CRM

Har du frågor? Ring oss gärna på +46 8 522 33 800. Vi ser fram emot att hjälpa dig med ett leende.

  • Dokumenthantering

    Spara tid genom att använda fördesignade och gemensamma mallar i Microsoft Office 365 eller Google Apps for Work. Det säkerställer ett enhetligt utseende i all korrespondens. Brev- och offertmallar kan enkelt och automatiskt uppdateras med den valda kundens adress, kontaktperson och datum.
  • Projekthantering – bli en bättre projektledare

    Dela upp komplexa projekt i enkelt hanterbara delar. Skapa delmål och uppgiftslistor för att få bättre kontroll över projekten samt för att skapa ett effektivare samarbete i projektgruppen. Om du återkommande driver liknande typer av projekt, kan du skapa projektguider som hjälper dig att komma ihåg vad du ska göra i varje fas av projektet.
  • Urval – rätt budskap till rätt målgrupp

    Meningsfulla samtal börjar med att du vet vem du ska tala med och vad som är viktigt för den personen. Hitta rätt målgrupp genom att använda funktionen Urval i SuperOffice CRM. Filtrera efter kriterier som geografi, bransch, jobbtitel, försäljningscykel, intressen eller andra kriterier som passar.
  • Mobilt CRM

    Vår Pocket CRM-app för smartphones och surfplattor gör att du enkelt får tillgång till all viktig kundinformation oavsett var du befinner dig. Du får full tillgång till dina CRM-data utanför kontoret och kan hantera akuta eller bortglömda uppgifter. Pocket CRM är tillgänglig för Android och iOS.
CRM med ett leende – vi är nöjda när du är nöjd!

Starta din 30 dagars GRATIS provperiod