AI I BALANS MED DET MÄNSKLIGA MÖTET
Välkommen på lunchföreläsning med Helen Rigamonti på temat AI och att se världen genom kundens ögon.

Date
Torsdag
5 juni
Time
11:00
Location
Grev Turegatan 30, Stockholm
Price
Gratis
Se världen genom kundens ögon – AI i balans med det mänskliga mötet
Hur kan AI bli ett konkret stöd i vardagen för kundnära medarbetare? När skapar automation värde, och när är det mänskliga mötet oersättligt? Och hur skapar man effektivisering utan att förlora det mänskliga mötet?
Den här inspirationsföreläsningen visar hur organisationer kan använda AI för att frigöra tid, minska belastning och samtidigt öka kvaliteten i kundmötet.
Vi utforskar:
- Hur AI förändrar kundupplevelsen
- Möjligheter och fallgropar
- När automation stärker kundrelationen och när mänsklig kontakt är avgörande
- Ett konkret angreppssätt för att integrera AI i kundmötet genom kundresan
- Från insikt till handling
- Hur ni säkerställer att AI förstärker, snarare än ersätter, empati och förtroende
- Hur ett systematiskt arbete med kundupplevelsen bryggar gapet mellan förväntningar och verklighet.
- Konkret exempel på AI-stöd i kundmötet
Föreläsningen tar avstamp i Helen Rigamontis nya bok ”Kundservice för hållbara kundrelationer – med AI och CX i verktygslådan.
Anmälan
Agenda:
11:00 - 11:45: Föreläsning med Helen Rigamonti
11:45 - 12:00: Demo och smyglansering av SuperOffice Service Copilot – ett konkret exempel på AI-stöd i kundmötet
12:00 - 13:00: Lunch och nätverkande
Hitta hit: Vi ses på GT30, Grev Turegatan 30, Stockholm