Anmäl dig till Thrive  - en ny serie av artiklar utformade för att hjälpa dig att skapa tillväxt. 

Ett nytt sätt att kommunicera på med kunder

Med livechatt får du ett ännu enklare sätt att kommunicera på med dina kunder, som är snabbare än e-post och effektivare än telefonsamtal. Livechatt bidrar till bättre kundservice och högre kundlojalitet, samtidigt som du ökar försäljningen och gör att ditt företag skiljer sig från mängden. Chatten är ett ”måste-ha-verktyg” för alla företag.

Öka försäljningen

Undersökningar visar att kunder är mer benägna att handla produkter och tjänster från ett företag som erbjuder livechatt. Installera chattmodulen på din webbsida och få kontakt med potentiella och befintliga kunder när de besöker webbsidan. Besvara frågor snabbt, ge vägledning och bjud på kunskap och råd inom ditt expertisområde.

 Illustration av chatten
High five på kontoret

Kundservice i realtid

Varför låta kunderna vänta på e-postsvar när du kan hjälpa dem på en gång? Med livechatt kan du identifiera problemet direkt eller be om ytterligare uppgifter, så går ingen tid förlorad. Du kan även länka till användbar hjälpinformation direkt i chattfönstret, så slipper kunden söka upp informationen själv.

Nöjda kunder med livechatt

Eftersom SuperOffice Chat är helt integrerad med CRM-programvaran behöver dina kunder aldrig upprepa sin information. All kundkommunikation – oavsett om den kommer från webbformulär, e-post eller chatt – lagras på ett och samma ställe och är åtkomlig för alla inom företaget. Det betyder att alla på företaget har de bästa förutsättningarna att ge kunderna hjälp.

Skärmdump SuperOffice CRM

Anpassa chattfunktionen

Lägg in ditt foto och välj hur, var och när chatten ska visas för besökarna på din webbsida. Skapa så många chattkanaler som du behöver och bygg enkelt in chatten på de webbsidor där du vill ha den.

Anpassa chattfunktionen

GÖR SKILLNAD

Thrive är ett helt nytt koncept från SuperOffice och vårt mål är enkelt - att hjälpa dig att skapa tillväxt. Som medlem i Thrive kommer du få tillgång till information om nya strategier, unika undersökningar och annat viktigt innehåll som du kan använda för att förbättra ditt sätt att göra affärer på.