Anmäl dig till Thrive - en serie av innehåll skapat för att hjälpa dig att omvandla dina relationer till intäkter. 

GEMENSAMMA FUNKTIONER FÖR ALLA

Alla som använder SuperOffice CRM kan dra nytta av en uppsättning gemensamma funktioner som bidrar till att eliminera informationsgömmor, öka den personliga produktiviteten och förmågan att samarbeta som ett team. På så sätt kan du erbjuda kundupplevelser i världsklass och skapa långvariga relationer.

EN PLATS FÖR ALL DIN KOMMUNIKATION

SuperOffice CRM hjälper dig att samla all viktig kundinformation på ett ställe – oavsett om det gäller kontaktuppgifter, e-post, telefonsamtal, dokument eller mötesanteckningar. Alla på ditt företag kan få tillgång till viktig kundinformation med bara ett klick.

FÅ MED ALLA MEDARBETARE PÅ SAMMA SIDA

Använd den gemensamma kalendern i SuperOffice CRM för att schemalägga aktiviteter, planera projekt, spåra tillgänglighet och dela information. Jämför din egen tillgänglighet med de andra teammedlemmarnas. Om någon är upptagen kommer systemet automatiskt att ge dig ett alternativt datum när de är tillgängliga. Alla avtal lagras i systemet så att du alltid kan gå tillbaka och se vad som skedde när.

NÄR ARBETET FLYTER PÅ ÖKAR PRODUKTIVITETEN

Det har aldrig varit enklare att lagra, dela och samarbeta kring e-postmeddelanden och bilagor. När du är ansluten till alla viktiga system får du mer gjort. SuperOffice CRM är sömlöst integrerat med Microsoft Office 365, Google Workspace och större e-postprogram som Exchange, Outlook, Gmail, Notes och alla IMAP/SMTP-baserade e-postservrar.

logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

ARBETA SMART MED DOKUMENT

Spara tid genom att använda fördesingade mallar och förgodkända mallar i Microsoft Office 365- eller Google Workspace-dokument samtidigt som all korrespondens får en enhetlig profil. Fördefinierade brev eller offertmallar uppdateras enkelt och automatiskt med aktuell kundadress, kontaktperson och datum.

SYNKRONISERA DINA KALENDRAR

Kalendersynkronisering är ett tilläggsalternativ som gör att du automatiskt kan synkronisera din SuperOffice-kalender med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan också dela möten och uppgifter med personer som inte använder SuperOffice CRM.

HITTA OCH ANVÄND RÄTT CRM-DATA

En menigsfull konversion förutsätter att du vet vem du ska prata med och vad som är viktigt för den personen. I SuperOffice CRM kan du söka och hitta specifika kontakter eller kontaktlistor som har något gemensamt. Du kan söka genom att använda fördefinierade filter eller välj dina egna kriterier. Sökresultatet visas i ett urval som du kan använda för att vidta olika åtgärder – som att boka möten, skicka meddelanden eller uppdatera data.

OMVANDLA DATA TILL VERKSAMHETSINSIKTER

Få insikt i din verksamhet med någon av de standarddashboards och -rapporter som finns i SuperOffice CRM. Du kan visualisera CRM-data och få en bättre uppfattning om status för din verksamhet, dina kunder och processer. Och om du vill gå vidare kan du använda mer avancerade analysalternativ för att skapa rapporter som ger dig exakt de insikter du behöver för att få din verksamhet att växa.

ALLTID UPPDATERADE MED MOBILE CRM

Med vår mobilapp för smartphones och surfplattor kan du enkelt komma åt all viktig kundinformation när och var som helst. Få full tillgång till dina CRM-data och utför brådskande uppgifter och uppgifter som du glömt bort även utanför kontoret och utan tillgång till dator. Mobile CRM fungerar på Android och iOS.

Vill du veta mer om hur du ökar effekten av din marknadsföring?

Anmäl dig till Thrive with SuperOffice och få specialframtaget innehåll till din inkorg, som hjälper dig att öka effekten av din marknadföring och omvanda dina relationer till intäkter.