superoffice crm
Är du intresserad av att bygga upp långvariga kundrelationer? Då hjälper vi dig gärna. En rad CRM-funktioner i SuperOffice hjälper dig att organisera din kontaktinformation, lagrar all din data på ett ställe och hanterar dessutom alla dina uppgifter, dokument och e-postmeddelanden. SuperOffice CRM gör till och med kunduppföljningen lekande lätt.
Allt du behöver för att göra fler avslut
-
Håll reda på alla säljaktiviteter
-
Skapa och hantera alla offerter med ett klick
-
Korrekta prognoser och pipelinehantering
Fantastiska CRM-funktioner
Organisera kontakter, samarbeta med ditt team och sköt verksamheten bättre.
- Uppföljning av företag och kontakter
- Hantering av kalender och aktiviteter
- Dokument, e-post och massutskick

TOPPRANKAD CRM-PROGRAMVARA
SuperOffice får höga betyg på alla större plattformar för kundomdömen. Baserat på mer än 350 recensioner rankas SuperOffice CRM högt inom användarvänlighet och kundservice.

-
Ett team av CRM-experter
Alla implementationer börjar med tydliga mål för framgång. Tillsammans med dig ser vi till att CRM-lösningen stöder sättet ni arbetar på och levererar på era strategiska ambitioner.
Lär dig mer
-
Online-utbildning för ditt team
Vi erbjuder ett brett utbud. Allt ifrån uppdatering om nya funktioner till strategisk rådgivning för att du ska få ut det mesta av SuperOffice CRM. Oavsett om du är administratör och internt ansvarar för SuperOffice-lösningen eller arbetar inom sälj, marknad eller kundservice har vi något som passar för dig.
Lär dig mer
-
Resursbibliotek nära till hands
Välkommen att söka i vårt stora bibliotek online för att hitta svar på din fråga. Du kan välja bland produkttips, vanliga frågor (FAQ:er) instruktionsvideor, artiklar och många andra resurser.
Lär dig mer
Tjänster för att komma igång
Att implementera ett CRM-system är en stor förändring för en organisation. Vi hjälper dig att få alla ombord genom att vägleda, utbilda och stötta hela organisationen. Oavsett vad du behöver hjälp med finns vi här för dig.
