CRM-PROGRAMVARA FÖR ENASTÅENDE KUNDSERVICE
Håll dig à jour med alla kundförfrågningar och förvandla dina kunder till trogna fans. Ge enastående kundservice genom att snabbt identifiera och besvara ärenden med ett produktivitetsfokuserat verktyg och AI-stöd.
Tusentals nöjda kunder
Få nöjda kunder med fantastisk kundservice
Du har ansträngt dig för att vinna kunder – se nu till att prioritera dem och ge dem service i världsklass.
-
Ignorera aldrig en kund
Ingen gillar att bli bortglömd – framförallt inte betalande kunder. Håll koll på alla ärenden på ett och samma ställe och prioritera kritiska ärenden automatiskt baserat på SLA.
-
Utveckla din kundtjänst
Maximera servicen med mindre ansträngning. Låt AI kategorisera ärenden. Spara tid med FAQ och autosvar för standardfrågor.
-
Nöjda kunder ger ökad försäljning
Dina nöjdaste kunder går i god för dig. Genom att samla allt i ett centralt verktyg faller inget mellan stolarna. Spåra ärenden och upptäck försäljningsmöjligheter med hjälp av dashboards.
Få dina kunder att le
Vi brinner för att skapa enastående upplevelser. Upptäck funktionerna som får det att ske.
Ärendehantering
Inga fler borttappade ärenden och glömda svar. Njut av en fullständig översikt över alla kanaler i en enda kö:
- Skapa ärenden från e-post, telefonsamtal*, chatt och webbformulär
- Kategorisera ärenden i köer baserat på ämnen
- Vidarebefordra ärenden till teammedlemmar för att samarbeta och lägga till interna anteckningar
*Integrering krävs
Automatisering
Frigör tid för teamet: automatisering hanterar repetitioner och garanterar perfekta resultat:
- Upprätta eskaleringsregler om ett ärende inte besvaras i tid för att uppfylla ditt SLA.
- Skapa logikbaserade arbetsflöden som sköter repetitiva uppgifter
- Tilldela specifika ärenden automatiskt till specialister inom ditt team
Kundportal
Se till att dina kunder kan hitta svaren direkt via en säker kundportal:
- Hjälp dina kunder att hjälpa sig själva med artiklar och FAQ
- Ge kunderna en överblick över sin egen ärendehistorik
- Gör det möjligt för kunder att skapa ett nytt ärende direkt från kundportalen
Chatt
Använd chattfunktionen för att erbjuda personlig kundservice i realtid:
- Dra nytta av kunddata för interaktioner skräddarsydda efter kundens behov
- Besvara och hantera alla chattinteraktioner direkt från din ärendekö
- Ge snabb hjälp för att skapa förtroende hos kunderna
ännu fler bra funktioner
-
Service på språng
Med SuperOffice Mobile CRM kan du alltid och var du än befinner dig ge enastående kundservice. Håll koll, ligg steget före med ärendeöversikter och hantera kritiska ärenden direkt.
-
Ta hjälp av AI
Låt AI ge dig extra hjälp vid hantering av inkommande serviceärenden. Få omedelbar översättning av ärenden, automatisk textanalys, AI-baserad ärendekategorisering och en sammanfattning av dina förfrågningar med bara ett klick.
Läs mer
-
Centraliserade ärenden
Ta din servicelösning till nästa nivå genom att hantera alla typer av frågor och ärenden från en enda plattform, kategoriserade efter ärendekö. Hantera både externa och interna frågor och ärenden (IT, marknadsföring, HR, investerare) direkt i SuperOffice.