superoffice service
När du är tydlig med att visa att dina kunder är viktiga och att du verkligen bryr dig kommer du belönas med fler kunder som ler. SuperOffice hjälper dig att hålla reda på och besvara alla förfrågningar så snart de kommer in. På så vis kan du alltid hjälpa dina kunder snabbt, oavsett om förfrågan sker via telefon, e-post, chatt, webbformulär eller sociala medier.
All kommunikation på ett ställe
Alla kundförfrågningar, oavsett hur de kommer in, samlas och organiseras centralt i din CRM-databas. Alla på företaget får omedelbar tillgång till informationen och hela organisationen kan ta reda på ett ärendes status innan kunden kontaktas.
Har du fått dina kunder att le idag?
Få insikt om hur du kan förbättra den kundservice du levererar idag. Våra inbyggda dashboards hjälper dig att förstå vilka utmaningar dina kunder har och vad du behöver göra för att ytterligare förbättra de tjänster du erbjuder.

Gör det enkelt att komma i kontakt med dig
Skapa tilltalande webbformulär för att starta konversationer och samla in fler leads. Med hjälp av SuperOffice Formulär kan du samla data av hög kvalitet, automatiskt uppdatera din CRM-databas och skapa riktade uppföljningsåtgärder – helt utan att behöva skriva kod.
TOPPRANKAD CRM-PROGRAMVARA
SuperOffice får höga betyg på alla större plattformar för kundomdömen. Baserat på mer än 350 recensioner rankas SuperOffice CRM högt inom användarvänlighet och kundservice.

Förvandla potentiella kunder till kunder
När dina potentiella kunder besöker din hemsida har de ofta frågor om det du erbjuder. Med SuperOffice Chat kan du besvara frågor snabbt och digitalt hålla besökaren i handen och hjälpa dem att komma närmare ett köp.
Vill du ha hjälp för att få dina kunder att le?
Då blir vi glada om du kontaktar oss.
Ring till oss på +46 8 522 33 800 eller skicka ett e-postmeddelande till info@superoffice.se