Förbättra hela kundupplevelsen med hjälp av SuperOffice CRM
Skapa nöjdare kunder och underlätta för alla medarbetare genom att digitalisera era processer. Med SuperOffice CRM samlas all kommunikation på ett ställe, vilket säkerställer att ni kan leverera bästa möjliga service i varje kund- och medlemsdialog. Skapa bättre underlag för att arbeta proaktivt med försäljning och få full kontroll över processerna kring nyförsäljning och omförhandling av avtal.
SUPEROFFICE CRM FÖR HSB
-
Kund- och medlemsöversikt
En heltäckande och transparent översikt över viktig information relaterad till era kunder och medlemmar. All kommunikation samlade på ett ställe gör att ni kan ge den bästa servicen vid varje kund- och medlemsdialog. Det interna samarbetet blir smidigare när alla kan ta del av tidigare händelser mellan kunder, medlemmar och kollegor.
-
Ärendehantering
SuperOffice hjälper er att effektivisera hanteringen av kundförfrågningar, kundtjänstärenden eller till exempel AVI-frågor. Öka kundnöjdheten genom att säkerställa snabba responstider. Varje förfrågan tilldelas automatiskt ett unikt ärendenummer och all relaterad kommunikation spåras till detta nummer. Minimera manuellt arbete och automatisera skapandet av förvaltningsrapporter till styrelsen.
-
Hantering av avtal
Effektivisera processerna kring nyförsäljning och omförhandling av avtal. Få tillgång till information om vilka avtal kunden har, vad avtalet omfattar och när i tiden det är dags för avtalsförnyelse. Skapa bättre underlag för att arbeta proaktivt med försäljning och skapa ett flödet för signering av dokument och avtal med hjälp av digitala signaturer.
-
PM-integration
Förbättra kundupplevelsen genom att alla på företaget kan få snabb tillgång till relevant information om kunderna och medlemmarna. Dubbelarbete med att registrera samma information på flera ställen är ett minne blott. Genom vår standardintegration kan SuperOffice CRM integreras med kund- och medlemssystemet PM.
-
Mäta och följa upp
Det är lätt och smidigt att mäta, följa upp, och analysera på ärenden, aktiviteter eller affärsmöjligheter för att kunna fatta bättre beslut. I SuperOffice kan ni med hjälp av dashboards enkelt följa era uppsatta mål. Genom rätt fokus säkerställer ni proaktivitet för att skapa ökad kundnöjdhet.
-
Marknadskommunikation
Målinriktad bearbetning mot kunder och medlemmar via e-postutskick. Målgruppslistor skapas enkelt baserat på en mängd olika kriterier och e-postadresserna är tillgängliga direkt via SuperOffice CRM. Via rapporter ges insikt i hur resultaten kan optimeras.
HSB föreningar som använder
SuperOffice CRM
HSB Göteborg
HSB MälarDalarna
HSB Norr
HSB Stockholm
HSB Östergötland
HSB Södermanland
HSB Södertörn
HSB Södra Norrland
HSB Uppsala
HSB Östra
UPPTÄCK VAD SUPEROFFICE KAN GÖRA FÖR DIN VERKSAMHET
Vad du kan förvänta dig:
- Personligt videosamtal med en CRM-expert
- Genomgång av dina affärsmål
- Tillväxtstrategier som fungerar för din verksamhet
- Introduktion till SuperOffice CRM Suite
- Plan för nästkommande steg
Kontakta Svante för ett möte
Svante Arenbo
Account Manager| Kundutvecklare