7 tips för att skapa en bra strategi för kundupplevelser

Läs mer

Standard CRM

SEK 399 per anv/mån
Faktureras årligen

Marketing

SEK 499 per anv/mån
Faktureras årligen

Sales

SEK 499 per anv/mån
Faktureras årligen

Service

SEK 499 per anv/mån
Faktureras årligen

Complete CRM

SEK 599 per anv/mån
Faktureras årligen
Kontakthantering
Kontakthantering

Kärnan i företagets CRM-databas

Företag och kontaktpersoner
Relationer
Egendefinierade fält
Kalender
Kalender

Alla möten och aktiviteter.

Kalender och uppgifter
MacLink
Dokument
Dokument

Skapa dokument med hjälp av mallar i SuperOffice. Enkelt och lätt att arkivera.

Dokumenthantering
Cloud Office-integration
E-postintegration
E-postintegration

Integration via IMAP/POP till din e-post

SuperOffice Mailbox
Mail Link
Utskick & segmentering
Utskick & segmentering

Skapa utskick och mallar. Urval kan göras på dokument, kontakter, försäljnining, projekt, aktiviteter och produkter

Urval på allt
Statiska urval
Dynamiska urval
Kombinerade urval
Utskick & nyhetsbrev
Outbound mail service
Projekt
Projekt

Adderar projektdimenstionen till CRM-systemet

Organisera din information i projekt
Projektguide
Mobilt
Mobilt

Vår touchbaserade app för mobila enheter. Tillgång till din CRM-data utanför kontoret

Pocket CRM
Rapportering
Rapportering

En uppsättning standard rapporter ingår i SuperOffice CRM. Visuell presentation av informationen.

Rapporter på allt CRM-data
Sales Intelligence
Dashboard
Utskrift
E-marknadsföring
E-marknadsföring

Skapa kampanjer, hantera svar, mät och följ upp.

Kampanjer
Spårning
Hantering av studsar (bounces)
Spåra länkar
Rapporter
Försäljning
Försäljning

Kontroll över pågående försäljningsmöjligheter. Skapa arbetsflöden som stödjer er försäljningsprocess.

Affärsmöjligheter & försäljning
Prognostisering
Säljguiden
Intressenter
Säljsekreteraren
Offerthantering
Offerthantering

Skapa offerter enkelt direkt från SuperOffice CRM. Integrerade produkt- och prislistor.

Skapa offerter
Produkt- och prislistor
Alternativ och versionshantering av offerter
Godkännande av offerter
Offertdokument
Kundservice
Kundservice

Kärnan i varje support/helpdesk-system. Grafisk presentation av status och aktivteter.

Ärendehantering
Eskalering, Prioritering
Kunskapsdatabas
Source Connector plugin API
Inbound mail service
Dashboards
Rapportering
Anpassning mobila enheter
Macron
Egendefinierade fält
Kundcenter
Tillägg och moduler

Expander Services
Expander Services

Ger dig tillgång till verktyg och API:er för att kunna skapa anpassade appar och integrationer.

SuperOffice Web Services API's
Anpassade verktyg för Service
Developer Community
KALENDERSYNKRONISERING
KALENDERSYNKRONISERING

Kalendersynkronisering till Microsoft Exchange,Office 365, Gmail och Google Apps for work kalendrar.

Nebula Synchronizer
LAGRING, MASSUTSKICK VIA E-POST OCH INLOGGNING TILL KUNDCENTRET (BETALAS PER ANVÄNDARE)
Beskrivning Inkluderar 1-50 användare Inkluderar 51-100 användare Inkluderar 100+ användare Extra paket storlek/mån Extra paket kostnad/mån
Lagring Data- och dokumentlagring 50 GB 100 GB 200 GB 50 GB 399 SEK
E-post som skickas via Mailings Antal e-postmeddelanden skickade per månad 15.000 30.000 60.000 50.000 399 SEK
Inloggning till kundcentret Antal inloggningar till kundcentret per månad 1.000 2.000 4.000 1.000 399 SEK

Per användare/månad

Starta din 30 dagars GRATIS provperiod