Registrera dig för Thrive - vårt nyhetsbrev som har skapats för att hjälpa dig att omvandla relationer till intäkter

Jämför användarplaner

Vår unika prissättning passar helt enkelt alla företag perfekt.

Standard CRM


Marketing

SEK 524 Per användare/månad

Sales

SEK 524 Per användare/månad

Service

SEK 524 Per användare/månad

Complete CRM

SEK 630 Per användare/månad

Kontakthantering

Kärnan i företagets CRM-databas

Företag och kontaktpersoner
Relationer
Egendefinierade fält
Hantering av samtycken (GDPR)

Kalender

Alla möten och aktiviteter.

Kalender och uppgifter
MacLink

Dokument

Skapa dokument med hjälp av mallar i SuperOffice. Enkelt och lätt att arkivera.

Dokumenthantering
Cloud Office-integration

E-postintegration

Integration via IMAP/POP till din e-post

SuperOffice Inbox
Mail Link
Gmail Link

Utskick & segmentering

Skapa utskick och mallar. Urval kan göras på dokument, kontakter, försäljnining, projekt, aktiviteter och produkter

Urval på allt
Statiska urval
Dynamiska urval
Kombinerade urval
Utskick & nyhetsbrev
Outbound mail service
Prenumerationshantering

Projekt

Adderar projektdimenstionen till CRM-systemet

Organisera din information i projekt
Projektguide

Mobilt

Vår touchbaserade app för mobila enheter. Tillgång till din CRM-data utanför kontoret

Pocket CRM

Rapportering

En uppsättning standard rapporter ingår i SuperOffice CRM. Visuell presentation av informationen.

Rapporter på allt CRM-data
Sales Intelligence
Dashboard
Utskrift

E-marknadsföring

Skapa marknadsföringskampanjer. Skapa och publicera webbformulär. Samla in samtycke. Rapporter från kampanjsvar, formulärsvar och aktiviteter.

Kampanjer
Spårning
Hantering av studsar (bounces)
Spåra länkar
Rapporter

Försäljning

Kontroll över pågående försäljningsmöjligheter. Skapa arbetsflöden som stödjer er försäljningsprocess.

Affärsmöjligheter & försäljning
Prognostisering
Säljguiden
Intressenter
Säljsekreteraren

Offerthantering

Skapa offerter enkelt direkt från SuperOffice CRM. Integrerade produkt- och prislistor.

Skapa offerter
Produkt- och prislistor
Alternativ och versionshantering av offerter
Godkännande av offerter
Offertdokument

Kundservice

Kärnan i varje support/helpdesk-system. Grafisk presentation av status och aktivteter.

Ärendehantering
Eskalering, Prioritering
Kunskapsdatabas
Source Connector plugin API
Inbound mail service
Dashboards
Rapportering
Anpassning mobila enheter
Macron
Egendefinierade fält
SMS Server
Tillägg och moduler

Chatt

Kommunicera med dina webb-besökare via live chatt.

Chattagenter

Forms

Fånga information, samtycke och leads via formulär på vilken webbplats som helst eller e-post

Skapa och bearbeta webbformulär

Customer Engagement Platform

Ge dina kunder möjlighet att interagera med dig via olika kanaler. Detta paket innehåller:

Chat
Formulär
Ram för kundportal
Kundcenter

Expander Services

Ger dig tillgång till verktyg och API:er för att kunna skapa anpassade appar och integrationer.

SuperOffice Web Services API's
Anpassade verktyg för Service
Developer Community

KALENDERSYNKRONISERING

Kalendersynkronisering till Microsoft Exchange,Office 365, Gmail och Google Apps for work kalendrar.

Synchronizer for SuperOffice
LAGRING, MASSUTSKICK VIA E-POST OCH INLOGGNING TILL KUNDCENTRET (BETALAS PER ANVÄNDARE)*
Beskrivning Inkluderar 1-50 användare Inkluderar 51-150 användare Inkluderar 151-250 användare Inkluderar 251-500 användare Inkluderar 500+ användare
Lagring Data- och dokumentlagring 50 GB 100 GB 200 GB 400 GB 600 GB
E-post som skickas via Mailings Antal e-postmeddelanden skickade per månad 15.000 30.000 60.000 70.000 80.000
Inloggning till kundcentret Antal inloggningar till kundcentret per månad 1.000 2.000 4.000 5.000 6.000
Chattsessioner Chattsessioner: Totalt antal chattsessioner per månad 1.500 2.000 2.500 3.000 3.500
Formulärsvar Antal formulärsvar, volym per månad 1.000 2.000 3.000 4.000 5.000

Ytterligare paket finns tillgängliga mot en extra kostnad. Kontakta oss för mer information.