I denna video

Oavsett vilken kanal dina förfrågningar kommer in via (telefon, e-post, webbformulär eller sociala medier) kommer du enkelt kunna spåra dina händelser via ett unikt ärendenummer. Du får således all kommunikation samlat på ett och samma ställe. I denna video visar vi dig bland annat:

  • Hur du tilldelar ett ärende till rätt medarbetare.
  • Hur du använder dig av smarta mallar för att besvara förfrågningar.
  • Dashboards & rapportering.
  • Hur du kan hjälpa kunderna att hjälpa sig själva dygnet runt, (24/7) genom att bygga upp ett bibliotek av vanliga frågor och svar (FAQ).
  • Hur du kan få stöd via mobila enheter för att ta del av samt besvara kundförfrågningar.
  • Aktiviteter knutna till försäljningen – vad ska du göra och vad har du ”glömt” att göra
  • Hur intressenter är knutna till försäljningen
  • Hur säljare och försäljningschef får bra kontroll över den egna och gruppens pipeline
  • Hur du kan använda säljguiden för att få en fantastisk översikt av aktiviteter och dokument knutna till den pågående affären
  • Hur du definierar och skapar försäljningstyper
- See more at: http://www.superoffice.se/evenemang/#sthash.2lCYDklK.dpuf

Presenteras av Maja Tössberg