Ladda ner vår nya guide: Öka tillväxten i tuffa tider 
En ledares guide till framgångsrik tillväxt

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev.

I denna video

I avsnitt fem pratar vi om det högintressanta ämnet kundresan som går hand i hand med CRM:et – att alltid sätta kunden i fokus.

Kundresan handlar om totalupplevelsen som en kund har med ditt företag från A till Ö genom hela kundens livscykel med företaget. Den omfattar alla interaktioner som kunden har på tvären av alla kanaler, enheter och kontaktpunkter. Enkelt beskrivet kan kundresan delas in i tre olika delar ”innan en potentiell kund köper av dig”, ”när den potentiella kunden beslutar sig för att köpa av dig” samt ”efterköpsaktiviteter för att skapa lojalitet”. Vi dyker ner i dessa tre olika delar med tonvikt på del 2 och 3 för att visa på hur SuperOffice kan hjälpa er att skapa den upplevelse som ni önskar ge era kunder.

  • Aktiviteter knutna till försäljningen – vad ska du göra och vad har du ”glömt” att göra
  • Hur intressenter är knutna till försäljningen
  • Hur säljare och försäljningschef får bra kontroll över den egna och gruppens pipeline
  • Hur du kan använda säljguiden för att få en fantastisk översikt av aktiviteter och dokument knutna till den pågående affären
  • Hur du definierar och skapar försäljningstyper
- See more at: http://www.superoffice.se/evenemang/#sthash.2lCYDklK.dpuf

Presenteras av Jacob Jönsson och Stefan Rydén.