Ladda ner vår nya guide: Öka tillväxten i tuffa tider 
En ledares guide till framgångsrik tillväxt

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev.

Våra människor är dina människor

Vårt CRM-team är experter på affärsprocesser och har mångårig erfarenhet av att implementera CRM-lösningar som hjälper dig att leverera en kundupplevelse utöver det vanliga.

För att du ska få ut mesta möjliga nytta av företagets CRM-system hjälper vi dig att definiera era processer och anpassa lösningen efter ert sätt att arbeta på.

Vårt tillvägagångssätt

Oavsett om CRM-strategin handlar om att öka försäljningen, minska kundbortfall eller öka kundnöjdheten börjar en framgångsrik CRM-resa med frågan: ”Vad vill vi uppnå?” Vi tror inte på omfattande processer som tar tid. Vi är bara intresserade av att förstå dina behov, lyssna till vad du vill uppnå och sedan hjälpa dig att komma dit.

Med vårt beprövade tillvägagångssätt för implementering utformar vi en lösning baserat på företagets unika affärsmål och strategier.

Implementera ditt CRM-system på ett riktigt sätt

Vi har erfarenhet av tusentals framgångsrika implementeringar. Från dessa har vi lärt oss att en vinnande CRM-strategi bygger på tre huvudkomponenter: människor, processer och teknologi.

Du behöver ha definierade affärsprocesser, rätt personer i teamet för att lyckas och teknologi som hjälper dig att skapa tillväxt.

Vad vi kan hjälpa till med

Att investera i ett CRM-system är ett litet steg på vägen för att nå dina affärsmål. Den viktigaste delen av denna resa är att definiera och kartlägga de affärsprocesser som systemet ska stödja.

Vårt team av experter kan hjälpa dig att:

  • Definiera mål och KPI:er
  • Kartlägga affärsprocesser
  • Skapa kundprogram
  • Sätta upp mätmetoder
  • Säkerställa att användarna kommer igång

Digitalisering av kundresan

När affärsprocesserna är definierade, konfigurerar vi systemet så att det återspeglar hur ni driver verksamheten. Vi säkerställer också att systemet är synkroniserat med alla aktiviteter på företaget för att skapa bästa möjliga värde för företaget.

Vi hade många frågor och SuperOffice var väldigt bra på att förstå våra problem och hitta den rätta lösningen för oss.

 

Tjänster för att komma igång

Att implementera ett CRM-system är en stor förändring för en organisation. Vi hjälper dig att få alla ombord genom att vägleda, utbilda och stötta hela organisationen. Oavsett vad du behöver hjälp med finns vi här för dig.

Vill du ta del av kunskaperna vi har samlat på oss under de 30 år vi hjälpt företag att skapa tillväxt?

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få anpassat innehåll till din inkorg som kan hjälpa dig att omvandla dina relationer till intäkter. 

illustration av SuperOffice-maskot Hugo