Anmäl dig till Thrive - en serie av innehåll skapat för att hjälpa dig att omvandla dina relationer till intäkter. 

SuperOffice hjälper tusentals företag att stärka sina kundrelationer varje dag

Med utgångspunkt i en passion för kundrelationer skapar SuperOffice prisbelönt CRM-programvara. SuperOffice grundades 1990 och var en av de första CRM-leverantörerna på marknaden. Det gör oss till den mest erfarna CRM-leverantören i Europa.

Under de senaste två decennierna har mer än 6 000 företag med hjälp av vår kompetens framgångsrikt implementerat CRM i sina organisationer. Det har hjälpt dem att automatisera sina affärsprocesser, skapa bättre kundupplevelser och öka omsättningen.

Välj ett CRM-system som är designat för användarna

Ett CRM-system blir bara värdefullt om alla använder det. Vi är mycket stolta över att skapa CRM-programvara som är lättillgänglig och användbar för alla användare. Vårt motto är att förenkla och användarvänligheten är själva hjärtat i vår designprocess. 95% av våra kunder väljer SuperOffice CRM, eftersom det är så enkelt att använda!

Efter att ha jämfört flera olika CRM-system var det uppenbart att SuperOffice CRM gav den bästa användarupplevelsen. Med hjälp av avancerade funktioner arbetar du snabbare. SuperOffice ligger långt före andra CRM-lösningar när det gäller användarvänlighet.

Simen Frostad   Chairman Bridge Technologies

Få hjälp på ditt eget språk

Vi strävar alltid efter att skapa en tätare och mer personlig relation med våra kunder. Du får alltid hjälp med eventuella problem eller frågor som uppstår - direkt från oss.

Våra specialister och partner känner till din bransch, dina viktigaste marknader, din lokala affärsmiljö och de pratar självklart ditt språk!

Ditt företag kan växa utan några begränsningar

Låt inte begränsningar i systemet få hindra dina tillväxtambitioner. Med SuperOffice CRM kan du ha så många kunder du vill i databasen. Oavsett om du lagrar 100 kunder eller en miljon, blir priset du betalar per användare alltid samma.

Betala bara för det du behöver

Varför betala för funktioner du inte använder när det inte är nödvändigt? Med våra flexibla användarplaner betalar du bara för de funktioner du faktiskt använder. Oavsett om du arbetar med försäljning, marknadsföring eller kundservice får du tillgång till funktionalitet som stöttar dig i din roll. Arbetar du på tvärs av alla roller får du självklart tillgång till allt du behöver.

SuperOffice Standard ingår i alla användarplaner, för att du ska kunna sammankoppla och lagra all kunddata på ett och samma ställe.

Alltid åtkomst till dina CRM-data

Oavsett om du reser, arbetar på distans eller på kontoret, är SuperOffice CRM tillgängligt i molnet (webbaserat), på mobil och surfplatta (Android och iOS). Med en drifttid på 99% kan du komma åt SuperOffice CRM-databasen när som helst, oavsett var du befinner dig. Så om du planerar ett möte, lägger till en ny uppgift eller skickar ett dokument, behöver du aldrig oroa dig för att hålla kollegorna uppdaterade. Alla i ditt team är synkroniserade.

Integrera med olika appar

Oavsett om du arbetar med prospekt eller kunder är hantering av e-postmeddelanden, fakturor och dokument en central del av arbetsdagen.

Med en direkt integration till Office 365, Outlook och Gmail kan du behålla dina befintliga arbetsrutiner, med den extra fördelen att du får tillgång till automatisk arkivering av korrespondens direkt i SuperOffice CRM.

CRM anpassat efter dina behov

SuperOffice CRM är superflexibelt. Du kan konfigurera lösningen så att den passar ditt företags specifika behov.

Anpassa systemets layout, funktioner, fält, regler och automatisera viktiga processer utan IT-expertis.

Med SuperMacros får du tillgång till ett bibliotek med fördefinierade arbetsflöden och triggers. Dessa kan du använda för att automatisera dina försäljnings-, marknadsförings-, kundservice- och administrationsprocesser. Resultatet blir ökad produktivitetet.

GÖR SKILLNAD

Thrive är ett helt nytt koncept från SuperOffice och vårt mål är enkelt - att hjälpa dig att skapa tillväxt. Som medlem i Thrive kommer du få tillgång till information om nya strategier, unika undersökningar och annat viktigt innehåll som du kan använda för att förbättra ditt sätt att göra affärer på.