Pålitlig SuperOffice hjälper tusentals företag att stärka sina kundrelationer varje dag

Med utgångspunkt i en passion för kundrelationer skapar SuperOffice prisbelönt CRM-programvara. SuperOffice grundades 1990 och var en av de första CRM-leverantörerna på marknaden. Det gör oss till den mest erfarna CRM-leverantören i Europa.

Under de senaste två decennierna har mer än 6 000 företag med hjälp av vår kompetens framgångsrikt implementerat CRM i sina organisationer. Det har hjälpt dem att automatisera sina affärsprocesser, skapa bättre kundupplevelser och öka omsättningen.

Boka en gratis demo

Användarvänligt Välj ett CRM-system som är designat för användarna

Ett CRM-system blir bara värdefullt om alla använder det. Vi är mycket stolta över att skapa CRM-lösningar som är lättillgängligt och användbart för alla. Vårt motto är att förenkla istället för att lägga till fler funktioner. Användarvänligheten är själva hjärtat i vår designprocess. Faktum är att 95% av våra kunder valt SuperOffice CRM eftersom det är så enkelt att använda!

Efter att ha jämfört flera olika CRM-system var det uppenbart att SuperOffice CRM gav den bästa användarupplevelsen. Med hjälp av avancerade funktioner arbetar du snabbare. SuperOffice ligger långt före andra CRM-lösningar när det gäller användarvänlighet.
Simen Frostad, Chairman Bridge Technologies
Jag uppskattar den snabba och proffsiga hjälpen från supporten och upplever att SuperOffice-medarbetarna alltid anstränger sig för att lösa de problem som uppstår på vägen.
Michael Gabrielsson, Partner Scandinavian Executive

Skalbart Ditt företag kan växa utan några begränsningar

Låt inte begränsningar i systemet få hindra dina tillväxtambitioner. Med SuperOffice CRM kan du ha så många kunder du vill i databasen. Oavsett om du lagrar 100 kunder eller en miljon, blir priset du betalar per användare alltid samma.

Den viktigaste effekten för oss med SuperOffice CRM är att vi kan arbeta strukturerat och enhetligt med fokus på det som är viktigast – kunden.
Mikael Carlsson, Manager Digital Best Practice & Global Account Manager Bufab
Med SuperOffice CRM har vi full koll på kunderna, allt som är lovat, sagt och offererat och verktyget hjälper oss att driva säljprocessen framåt!
Anders Freese, Försäljning IT-relation

Mobilitet Alltid åtkomst till dina CRM-data

Oavsett om du reser, arbetar på distans eller på kontoret, är SuperOffice CRM tillgängligt i molnet (webbaserat), på mobil och surfplatta (Android och iOS).

Med en drifttid på 99% kan du komma åt SuperOffice CRM-databasen när som helst, oavsett var du befinner dig. Så om du planerar ett möte, lägger till en ny uppgift eller skickar ett dokument, behöver du aldrig oroa dig för att hålla kollegorna uppdaterade. Alla i ditt team är synkroniserade.

Som en central plattform, tillgänglig för alla på företaget, har SuperOffice CRM förbättrat effektiviteten i det dagliga arbetet med minst 10%.
Ibo Boekestijn, Head of Computerization Van der Windt

Flexibilitet CRM anpassat efter dina behov

SuperOffice CRM är superflexibelt. Du kan konfigurera lösningen så att den passar ditt företags specifika behov.

Anpassa systemets layout, funktioner, fält, regler och automatisera viktiga processer utan IT-expertis.

Med SuperMacros får du tillgång till ett bibliotek med fördefinierade arbetsflöden och triggers. Dessa kan du använda för att automatisera dina försäljnings-, marknadsförings-, kundservice- och administrationsprocesser. Resultatet blir ökad produktivitetet.

Genom SuperOffice flexibilitet och lösningsförmåga har vi integrerat och anpassat SuperOffice CRM efter vårt arbetssätt och inte tvärtom.
Claes Ivarsson, COO Leasify

Integration Integrera med olika appar

Oavsett om du arbetar med prospekt eller kunder är hantering av e-postmeddelanden, fakturor och dokument en central del av arbetsdagen.

Med en direkt integration till Office 365, Outlook och Gmail kan du behålla dina befintliga arbetsrutiner, med den extra fördelen att du får tillgång till automatisk arkivering av korrespondens direkt i SuperOffice CRM.

SuperOffice CRM är mycket enkelt att hantera, speciellt arkiveringen av viktiga mejl till kunder genom kopplingen till Outlook.
Klas Rolofsson, Säljare Norsecraft GEO

Få en gratis demo av SuperOffice idag